  • 1. Data: 2002-01-03 12:29:38
    Temat: BPH - od dziś nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Jak dba o klienta bank BPH to kazdy, kto posiada w tym banku rachunek wie
    doskonale.

    Wszelkie normy przyzwoitosci i liczenia sie z klientem zarowno
    instytucjonalnym jak i fizycznym zostaly dzisiaj
    zlamane.......dlaczego....??? od dzisiaj wchodzi w życie nowa taryfa opłat i
    prowizji - niby nic bo banki tabele oplat zmieniaja jak rekawiczki.
    Panie i Panowie z BPH czy nie laska o takim fakcie powiadomic swoich
    klientow.....???.....moze i nie....no bo i po co.....

    Robcie tak dalej to bedziecie jedynymi klientami Waszego banku.....

    Serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-03 12:29:56
    Temat: Re: BPH - od dzi? nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 03, 2002 at 01:29:38PM +0100, Lew wrote:

    > Jak dba o klienta bank BPH to kazdy, kto posiada w tym banku rachunek wie
    > doskonale.

    Jako klient pbk dostalem kilo (moze nawet ze dwa) papierow jak to
    fajnie ze sie lacza, jakie to fajne nowe regulaminy kart, ale TOiP
    faktycznie tez nie dostalem. Szkoda mala, i tak ciagle szukalem powodu
    aby je zamknac ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-03 12:51:26
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > klientow.....???.....moze i nie....no bo i po co.....
    >
    > Robcie tak dalej to bedziecie jedynymi klientami Waszego banku.....

    Ja z korespondencja listopadowa dostalem wiadomosc o fuzji oraz
    zawiadomienie, ze po 17 grudnia na www.bhp.pl bedzie nowa tabela, jak
    rowniez, ze bedzie w oddzialach (oczywiscie samej tabeli nie dali, jak
    zwykle).
    I co nam z tabeli, skoro i tak widac w innych postach, ze sami nie wiedza co
    tam w niej wsadzili.
    Ja nie widze specjalnych zmian, a tym bardziej na gorsze (pomiajac oplate od
    wplat - o ktorej nie wiadomo jest czy nie ma )
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-03 14:49:38
    Temat: Re: BPH - od dziś nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 3 Jan 2002 13:29:38 +0100, "Lew" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    A co z klientami PBK? Nas to tez dotyczy czy nie? Pisali że będzie
    pełna fuzja od stycznia, ale o tabelach opłat i prowizji nawet się nie
    zająkneli.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------