  • 1. Data: 2002-01-03 12:52:59
    Temat: Zmiana na stronach BPH
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Albo jeszcze nie wytrzeźwiałem po Sylwestrze, albo dzisiaj zmieniły się strony
    BPH (www.bph.pl):
    - strona jest przekierowywana na nowy adres www.bphpbk.pl
    - wskoczyły nowe kolorki, z zielonych na szare (mdłe) e-bph bez zmian
    - brak rozwijanych menu w okienkach
    - wydaje mi się, że strony zostały zubożone

    Generalnie zmiany na minus, ale odgrażają się, że będzie online...

    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-03 13:58:26
    Temat: Re: Zmiana na stronach BPH
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sie zastanawiam - ale czy ja mam cos niewlaczone w przegladarce - czy ta
    strna ma biale tlo i jest ogolnie ochydna?? Kiedys ogladalem (ok 2 lata
    temu) to byla 100 razy ladniejsza..

  • 3. Data: 2002-01-03 16:56:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > - wydaje mi się, że strony zostały zubożone
    >
    > Generalnie zmiany na minus, ale odgrażają się, że będzie online...

    niestety zmienili :( dzis chcialem poszukac adresow SWIFT u nich - kiedys to
    mieli i niestety nic z tego - moze ktos wie gdzie mozna znalesc SWIFTy?
    (glownie banki niemieckie i francuskie)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-01-03 17:25:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niestety zmienili :( dzis chcialem poszukac adresow SWIFT u nich - kiedys
    > mieli i niestety nic z tego - moze ktos wie gdzie mozna znalesc SWIFTy?
    > (glownie banki niemieckie i francuskie)

    Sprobuj
    http://macka.w.interia.pl/swift.html
    ten dokument jest juz nieco 'wiekowy', ale SWIFTy tak czesto sie nie
    zmieniaja ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2002-01-03 21:23:07
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 3 Jan 2002 17:56:56 +0100, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >niestety zmienili :( dzis chcialem poszukac adresow SWIFT u nich - kiedys to
    >mieli i niestety nic z tego - moze ktos wie gdzie mozna znalesc SWIFTy?
    >(glownie banki niemieckie i francuskie)

    alez swifty sa tam gdzie byly - placowki i bankomaty/banki zagraniczne
    tyle ze cos sie popsulo i po wyborze kontynetu nie da sie wybrac
    kraju.
    ale mozna to w prosty sposob obejsc.
    z adresu:
    http://www.bphpbk.pl/index_placowki.html
    wywalamy pbk i wchodzimy - jak dawniej - przez
    http://www.bph.pl/index_placowki.html

    no i juz sa kraje i swifty po staremu :-)))

    PGR