  • 21. Data: 2002-01-04 20:39:36
    Temat: Re: Fortis - zlozylem wniosek :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Albo przeczytali na pbb, ze tego im nie bedziesz w stranie dostarczyc,
    > wiec w ten sposob spokojnie cie splawia ;-)))

    Dupa - narazie powiedzieli, zen ie oferuja... A kurde przeciez ogolnie w
    e-pakiecie nie potrzebuja zadnych zaswiadczen...
    Nie dziwie sie, ze maja problemy jak tak dzialaja...
    Co za problem bylby, zeby taka karte udostepnili? Po pol roku maja przeciez
    srednie wplywy, mogliby na poczatek dac polowe tego, dac jakas wyzsza cene
    za wydanie...

    Eeeech...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 22. Data: 2002-01-05 00:44:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 4 Jan 2002 08:40:54 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >No ale czy to nie jest czasem debetowac VC? taka juz mam w BZWBK, a mnie
    >chargowa potrzebna...

    Jest debetowa. Jak zalezy Ci na mozliwosci robienia transkacji kiedy
    konto puste to bez formalnosci po jednej wplacie na 1klz mozesz dostac
    500 zl debetu (w MK MY, w JA 300). Jesli to Ci nie wystarczy to
    pozostaje sprobowac w LG (trzy miesiace jak dobrze pojdzie) albo
    ostatnia deska ratuku ;) Pekao.
    Jeszcze w BOSiu dali mi MC charga tylko na podstawie wplywow (tez 3
    mc) ale tej karty nie polecam ze wzgledu na brak odpowiedzialnosci
    banku od chwili zastrzezenia (chyba dopiero po 24h).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl