  • 11. Data: 2002-03-05 16:26:10
    Temat: Re: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > nie na podstawie rachunku tyko pod lokate...
    >
    > - 6 m-cy rachunek otwarty
    > - lokata 3 miesiecza (odnawialna 40% limit, nieodnawialna - 20% imitu)
    > - przy lokacie powyzej 3000 karty po 50% (VC 45 PLN, Amex 55 PLN)
    > - ubiegac mozna sie o karty po miesiacu od zalozenia lokaty

    Kiedys bylo tak, ze mimo lokaty bank chcial udokumentowanych zarobkow, tyle ze
    nie wymagal okreslonego minimum. A limit na karcie stanowil 80% kwoty zalozonej
    lokaty. Lokata nie mogla byc jednorazowa, musiala byc odnawialna.

    Moze zmienili podejscie...

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 12. Data: 2002-03-05 16:28:19
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Hi, hi - amex jest bardziej elytarny.. Bo VC kk to kazdy ma :) A zobacz
    > jakie wymagania ma co do Amexa np Fortis...

    Bo Fortis tylko posredniczy w wydawaniu Amexa, a Millennium wydaje wlasne
    kredytowki dzialajace w tym systemie.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 13. Data: 2002-03-05 18:05:18
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Która lepsza VC czy Amex?
    > co znacza te procenty, mozna dzies o tym poczytac?

    ja biore obie ;-) VC - 20 dni GP a Amex bez GP no i Visa akceptowalna bardziej

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-03-05 18:07:17
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Moze zmienili podejscie...

    chyba tak - albo jak zwykle - co oddzial to obyczaj ;-) kielecki takie ma
    wytyczne ;-))

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-03-05 21:35:12
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > ja biore obie ;-) VC - 20 dni GP a Amex bez GP no i Visa akceptowalna
    bardziej

    Obie mają GP (o ile to oznacza grace period :)))
    I nie 20 dni... Tylko od 20 do 50...

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-03-05 21:38:35
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Dla szpanu :)

    Wiesz AMRA... A jak laski lecą na takiego Ameksa... :))) I jak ładnie świeci
    w ultrafiolecie :) Wyjmujesz na dyskotece i już wszystkie są twoje.. ;) Co
    prawda Visa także jest sympatyczna pod tym względem... O ile dobrze
    pamiętam, to pokazuje się wtedy na karcie ten fajny gołąbek...

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-03-05 22:10:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > prawda Visa także jest sympatyczna pod tym względem... O ile dobrze
    > pamiętam, to pokazuje się wtedy na karcie ten fajny gołąbek...

    A tak w Atomiku kiedys wszystkie karty wyciagalem zeby zobaczyc co swieci a
    co nie (ale to byly zwykle VE ;)))

  • 18. Data: 2002-03-05 23:25:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Obie mają GP (o ile to oznacza grace period :)))
    > I nie 20 dni... Tylko od 20 do 50...

    oki niech bedzie - 20 dni na spate ;-) ale gdzies doczytal ze Amex tez ma?
    mam ich opisy i tam nic nie ma - przy VC jest napisane 20 dni termin splaty
    a przy Amexie nie

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-03-06 06:25:04
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > oki niech bedzie - 20 dni na spate ;-) ale gdzies doczytal ze Amex tez ma?
    > mam ich opisy i tam nic nie ma - przy VC jest napisane 20 dni termin
    splaty
    > a przy Amexie nie

    Jest jak jest... Ja nigdy się nie mylę :)))
    A tak w ogóle to czekam na jakąś kartę z gp 60 dni... Tak żeby można było
    spłacać z drugiej pensji od zakupu :)))

  • 20. Data: 2002-03-06 07:10:49
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest jak jest... Ja nigdy się nie mylę :)))
    > A tak w ogóle to czekam na jakąś kartę z gp 60 dni... Tak żeby można było
    > spłacać z drugiej pensji od zakupu :)))

    masz moze jakies skany z ich ulotek? podeslij na priv.. z tego co im zabralem
    (bezczelnie mowiac ze sie z tym zapoznam - ichniowskie wewnetrzne materialy nic
    takiego nie wynika ze Amex ma GP)

    --
    JaKi