  • 21. Data: 2002-03-06 07:58:38
    Temat: Re: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > chyba tak - albo jak zwykle - co oddzial to obyczaj ;-) kielecki takie ma
    > wytyczne ;-))

    Ale produkty kredytowe przyznaje się na poziomie centrali, więc oddział raczej
    nie ma tu nic do powiedzenia.
    Obyczaje wewnętrzne dotyczą interpretacji wewnnętrzynych przepisów, papametrów
    produktów, procedur itp. - jak to już ktoś tu kiedyś napisał (z pamięci): "Jak
    nie podoba ci się odpowiedź udzielona w jednym oddziale, to idź do drugiego".

    :-)

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 22. Data: 2002-03-06 08:47:17
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > nie na podstawie rachunku tyko pod lokate...

    Mi zaproponowali na podstawie wysokosci salda rachunku. Stwierdzili, ze mam
    odpowiednie wplywy co miesiac, sami zadzwonili, ale odmowilem (przy moim
    sposobie wydawania kasy, kredytowa do umarl w butach ;)

  • 23. Data: 2002-03-06 12:38:34
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiednie wplywy co miesiac, sami zadzwonili, ale odmowilem (przy moim
    > sposobie wydawania kasy, kredytowa do umarl w butach ;)

    oki ale miales wpywy/umowe o prace - ja mowie o KK zabezpieczonych lokatami.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-03-07 13:50:09
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Tylko mało praktyczny.
    > Można sobie go jedynie powiesić na szyi,
    > albo wpiąć w klapę,
    > albo nakleić od wewnętrznej strony na szybie samochodu -
    > chyba że to PF126, to i tak nie zrobi wrażenia...

    znaczy sie visa ma najszeższą sieć punktów akceptacji kart.
    a więc VISA ONLY

  • 25. Data: 2002-03-07 13:52:39
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Która lepsza VC czy Amex?

    Visa ma więcej merchantów.
    czyli jest lepsza.

  • 26. Data: 2002-03-07 13:53:09
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Ooooo. A ja miekszam w bloku gdzie ma oddzial Millenium :) Jutro lece sie
    > zapytac.
    > P.S. No ale studentowi dadza???

    oczywiście ale pod lokate

  • 27. Data: 2002-03-07 13:55:52
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Dla szpanu :)

    jaki system to nei ważne
    amex ma bardzo ma mało akceptantów kart.
    a visa najwięcej na świecie. i to nie ważne czy w polsce czy w usa.
    czyli VISA ONLY

  • 28. Data: 2002-03-07 13:56:38
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-07 at 14:52 n...@p...onet.pl wrote:

    >Visa ma więcej merchantów.
    >czyli jest lepsza.

    Taaa... 20miliardow much nie moze sie mylic! Jedzcie g... :)
    Masz jakas obsesje tej Visy? Placa Ci za reklame?
    Gotowke akceptuje wiecej sklepow niz Vise ;-P

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 29. Data: 2002-03-07 13:57:23
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Wiesz AMRA... A jak laski lecą na takiego Ameksa... :)))
    >I jak ładnie świeci
    > w ultrafiolecie :) Wyjmujesz na dyskotece i już wszystkie są twoje.. ;) Co
    > prawda Visa także jest sympatyczna pod tym względem... O ile dobrze
    > pamiętam, to pokazuje się wtedy na karcie ten fajny gołąbek...

    na VISA też lecą - zwłaszcza jak się za nie płaci

  • 30. Data: 2002-03-07 13:59:37
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > ja biore obie ;-) VC - 20 dni GP a Amex bez GP no i Visa akceptowalna bardziej

    a poco płacić za amexa jak się go nie używa?