  • 61. Data: 2002-03-07 19:36:24
    Temat: Re: Pekoa SA
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czy myslisz ze Visa Concerto to nie VC ???

    nie, ale napisałem Visa concerto i VC aby odróżnić Visa Classic
    Concerto "charge" i Visa Classic "debetowa"

  • 62. Data: 2002-03-08 06:45:39
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Czy myslisz ze Visa Concerto to nie VC ???
    Mówimy o nazwie handlowej produktu. Obydwie karty są kartami "classic"
    (wypukłe).
    Nazwa handlowa karty obciążeniowej do Eurokonta to "Visa Concerto" (zwykła i
    złota), nazwa handlowa karty debetowej, dla której CKC prowadzi osobny
    rachunek to "Visa Classic" (tylko zwykła) - dostępna w wersji złotówkowej i
    walutowej (tylko USD). Nota bene "Visa Classic" była chyba pierwszą kartą
    płatniczą wydawaną przez Pekao i pierwszą - albo jedną z pierwszych kart
    dostępną na rynku masowym.

    MaciejK

  • 63. Data: 2002-03-08 09:15:37
    Temat: Re: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    Czy "niusy7" to wnuczek?
    Miałeś (mieliście?) się podpisywać.

    pzdr

    Tomek

  • 64. Data: 2002-03-08 10:19:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy "niusy7" to wnuczek?
    > Miałeś (mieliście?) się podpisywać.

    Ale glupota dyskutowac jesli mowi sie o koncie VIP - chyba wiadomo ze to
    jest obsluga bardzo dobra. Wiec takie gadanie, a bo ja mam dobrze jest po
    prostu smieszne...

  • 65. Data: 2002-03-08 11:02:54
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > płatniczą wydawaną przez Pekao i pierwszą - albo jedną z pierwszych kart

    chciałem rozróżnić dwa produkty jeden debetowy a drugi charge

    andrzej

  • 66. Data: 2002-03-09 11:58:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 7 Mar 2002 17:46:41 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >bo classic ma ładniejsze logo:) (niemóiąc o tym że jest embosowana co też jest
    >ważne)

    A dyskretny urok zieleni amexa i rzymski centaurion w UV (chyba) do
    Ciebie nie przemawiaja :-)) ?

    Ja tam i tak, jesli kiedys bede odpowiednio zarabial to sprawie sobie
    DC mimo przecietngo wygladu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 67. Data: 2002-03-09 13:10:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 12:58:02PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Ja tam i tak, jesli kiedys bede odpowiednio zarabial to sprawie sobie
    > DC mimo przecietngo wygladu.

    On jest przecietny i dosc amehykanski, ale wciaz twierdze ze w swej
    prostocie jest dosc ladna.

    --

    --w