  • 1. Data: 2003-08-12 19:19:04
    Temat: rachunek dla firmy?
    Od: "M. G" <m...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów.
    Po raz pierwszy na Waszej grupie.
    Mam małe pytanie.Jestem zdecydowany na otwarcie rachunku wirtualnego dla
    mojej firmy,po kilku nocach spędzonych przy komputerze mój wybór padł na
    Multibank i Inteligo.
    I to jest mój problem .Co wybrać ?
    Dziękuje za sugestie.
    Robert

  • 2. Data: 2003-08-12 19:35:02
    Temat: Re: rachunek dla firmy?
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > Mam małe pytanie.Jestem zdecydowany na otwarcie rachunku wirtualnego dla
    > mojej firmy,po kilku nocach spędzonych przy komputerze mój wybór padł na

    Jeśli chodzi o koszty, to chyba mbank. Przelewy US/ZUS za darmo + 1zł
    miesięcznie na przelanie nadmiaru pieniędzy na konto prywatne.

    Zresztą - jeśli chcesz któryś z nich wybrać, to napisz co jest dla
    Ciebie przede wszystkim w takim banku ważne.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-12 21:43:03
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Mam małe pytanie.Jestem zdecydowany na otwarcie rachunku wirtualnego
    > dla mojej firmy,po kilku nocach spędzonych przy komputerze mój wybór
    > padł na Multibank i Inteligo.
    > I to jest mój problem .Co wybrać ?

    Teraz to na pewno znajdziesz przede wszystkim takich, co polecą
    Ci konto Inteligo. Tym bardziej, że - jak sam piszesz - jesteś
    zdecydowany. ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 4. Data: 2003-08-13 08:14:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "M. G" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam małe pytanie.Jestem zdecydowany na otwarcie rachunku wirtualnego dla
    > mojej firmy,po kilku nocach spędzonych przy komputerze mój wybór padł na

    wszyscy polecą inteligo :) bo płaci 70 zł za założenie konta

    ja mogę polecić (jeśli się zgłosisz na priva) mBank

    jest moim zdaniem zdecydowanie lepszy i tańszy
    zresztą chyba jest lepiej przetestowany (ja znam co najmniej 3 osoby, które
    od dość dawna korzystają "z radością" z mBiznes konta)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-08-13 08:20:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > wszyscy polecą inteligo :) bo płaci 70 zł za założenie konta

    Noooo. 70 zl to mu na troche prowadzenia starczy :)
    A trzeba przyznac konto nie jest zle dla osoby prowadzacej DG - chociaz te
    oplaty za ZUS i US to zdeczka sa... ;)