  • 1. Data: 2002-04-08 06:41:32
    Temat: Fortis
    Od: Jaimar <m...@p...pl>

    Czy ktoś może wyrazić swoją opinie o Fortis Banku ?

  • 2. Data: 2002-04-08 06:59:14
    Temat: Re: Fortis
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jaimar"
    > Czy ktoś może wyrazić swoją opinie o Fortis Banku ?

    kliknij tu
    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&safe=off&g
    roup=pl.biznes.banki
    i sam poszukaj - nie piszesz o co ci chodzi i wymagasz zeby inni zgadywali

    moj oddzial mi sie podoba bo ma fajne drzwi obrotowe ;-)))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-08 10:14:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Fajny jest e-pakiet (ogolnie polecam bank), niestety lobuzy wbrew obietnicom
    nie wydaja VC do niego.
    A tak - bardzo fajnie, zadowolony jestem

  • 4. Data: 2002-04-08 14:41:45
    Od: sceptyk <s...@k...pl>

    Jaimar wrote:

    >Czy ktoś może wyrazić swoją opinie o Fortis Banku ?

    Generalnie bank niszowy, ale solidny z dobra reputacja.
    e-konto to rozczarowanie, niestety - a mialo byc tak pieknie.
    Funkcjonalnosc mizerna, otwieranie strony transakcyjnej nastrecza
    wiele problemow. Odnosze wrazenie, ze bank chetnie wycofalby sie z
    tego projektu. Konto srebrne i zlote zdecydowanie ciekawsze przy czym
    takie same "cymesy" sa rowniez w innych bankach przy duzo mniejszych
    wymaganiach. Moje punkty odniesienia to ING BSK i Multi.

    sceptyk