  • 1. Data: 2002-01-24 08:47:23
    Temat: Fajne PKO BP (DG)
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    21 stycznia mój kontrahent wysłał mi w PKO przelew na 24k.
    I tyle zeszło mu z konta.
    U mnie w Banku pokazały się 2 otrzymane przelewy (takie same) i saldo mam o
    48 tys większe.

    Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem dalej w świat.

    Następnego dnia do mojego Banku przyszło faksem pisemko że oni (PKO) bardzo
    proszą aby oddać im tą kasę.

    Ale mój Bank stwierdził że najpierw poczekamy aż dostaną oryginał pisemka.
    Później to trochę poleży. Później poczekamy aż będą jakieś środki i kiedyś
    tam im to oddamy.

    Fajne nie??

    Powiem Wam że wszyscy do których szły wtedy przelewy dostali kasę podwójnie.
    Kilkanaście firm współpracujących z moim kontrahentem.
    Kupa kasy.

    Pewnie ktoś wyleci z roboty.

    Pozdrowionka.

    KT.

  • 2. Data: 2002-01-24 09:19:32
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w
    wiadomości news:a2ohs8$9t6$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Powiem Wam że wszyscy do których szły wtedy
    przelewy dostali kasę podwójnie.
    > Kilkanaście firm współpracujących z moim

    Cos im sie tam chyba ostani merda. Na wyciągu,
    kwotę składek zusowskich mam zblokowaną razem z
    opłatą za przelew. Wyglada to tak że jst podany
    tytuł przelewu " Składka..... numer zusowski ...
    itd" no i kwota = suma składki +3,60 za przelew.
    Na moja uwagę że jest to nieprawda ponieważ nie
    taka kwote przelałem do zus dysponentka przyznała
    rację ale stwierdziła że to system tak nalicza.
    Pytanie, co tak naprawdę idzie do zus, jaka kwota
    ?

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-24 09:34:04
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rację ale stwierdziła że to system tak nalicza.
    > Pytanie, co tak naprawdę idzie do zus, jaka kwota

    jesli wieksza - to nie ma problemu,
    ale dla ich wygody nie moze to byc sumowane - gdyz po to w sumie sie placi
    za wyciag - aby byl on potwierdzeniem rzeczywistosci

  • 4. Data: 2002-01-24 09:46:27
    Od: Marcin Raczyński <r...@c...com.pl>

> [...]
    > 48 tys większe.
    >

    > Specjalnie się tym nie przej?łem i ?rodki posłałem dalej w ?wiat.

    Pewnie, trza łapać okazję.

    > Następnego dnia do mojego Banku przyszło faksem pisemko że oni (PKO) bardzo
    > prosz? aby oddać im t? kasę.
    >
    > Ale mój Bank stwierdził że najpierw poczekamy aż dostan? oryginał pisemka.
    > PóĽniej to trochę poleży. PóĽniej poczekamy aż będ? jakie? ?rodki i kiedy?
    > tam im to oddamy.

    Może się uda i nigdy nie oddamy...przecież to nie nasza wina, że ktoś się pomylił.
    Mógł uważać, no nie ???!!

    > Fajne nie??

    Nooo, super.

    > Powiem Wam że wszyscy do których szły wtedy przelewy dostali kasę podwójnie.
    > Kilkana?cie firm współpracuj?cych z moim kontrahentem.
    > Kupa kasy.
    >
    > Pewnie kto? wyleci z roboty.

    I jescze może go obciążą tymi kwotami. No ale co mnie to obchodzi, na razie niech
    sobie poleży u mnie na koncie.

    > Pozdrowionka.
    >
    > KT.

    Bez ukłonów
    Marcin R.

  • 5. Data: 2002-01-24 10:23:48
    Od: "Mirek" <m...@p...fm>

    "KT" <kryst@usun_polbox.pl> wrote in message
> [...]
    > Później to trochę poleży. Później poczekamy aż będą jakieś środki i kiedyś

    Tak, sprawa jest bardzo prosta - wiesz, że ktoś się pomylił, a Ty będąc tego
    świadomym nie chcesz zwrócić pieniędzy.

    Ale pozwól, że się zapytam - jak nazwałbyś człowieka, któremu przez
    pomyłkę przelałbyś jakąs kwotę, a On nie chciał by Ci jej zwrócić ???

    Pozdrawiam,
    Mirek

  • 6. Data: 2002-01-24 10:45:57
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Mirek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >Ale pozwól, że się zapytam - jak nazwałbyś człowieka, któremu przez
    >pomyłkę przelałbyś jakąs kwotę, a On nie chciał by Ci jej zwrócić ???

    O przepraszam ale jesli dostal forse to raczej nie powinien jej odac tak
    sobie pozatym komu mialby oddac i jak przeciez nie przeleje z powrotem bo
    tamtemu nie ubylo z konta dwa razy wiecej, trzeba tylko poczekac na
    OFICJALNE pismo z banku ktory sie pomylil wraz z uzasadniem. A potem jakis
    akrtykulik do SE i juz :)

  • 7. Data: 2002-01-24 14:22:27
    Od: "Mirek" <m...@p...fm>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a2oona$4h6$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > sobie pozatym komu mialby oddac i jak przeciez nie przeleje z powrotem bo
    > tamtemu nie ubylo z konta dwa razy wiecej, trzeba tylko poczekac na

    Przeciez KT napisal: "Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem
    dalej w świat",wiec askoro wiedzial, ze pieniazki nie byly do niego to
    najnormalniej w swiecie powinien je zostawic na koncie aby mozna bylo
    transakcje anulowac...
    PKO BP na tym nie ucierpi - co najwyzej ktos kto przez pomylke
    wykonal te przelewy podwojnie.
    Moze juz taki jestem ale jesli ktos sie potknie to podaje mu reke, a nie
    noge :-)

    Pozdrawiam,
    Mirek

  • 8. Data: 2002-01-24 15:26:37
    Od: shamrock <s...@n...where.com>

    On Thu, 24 Jan 2002 15:22:27 +0100, "Mirek" <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    >wykonal te przelewy podwojnie.
    >Moze juz taki jestem ale jesli ktos sie potknie to podaje mu reke, a nie

    Czemu mu tłumaczysz takie podstawowe rzeczy ?
    Przeciez on sie cieszy z czyjegos nieszczescia, bo jak ta
    forsa nie wroci, to pewnie winnego scigna....
    Jak tego nie rozumie a jeszcze sie publicznie tym chwali.....

    Zasady, moralność, ludzkie odruchy? Co ja gadam...

    shamrock

  • 9. Data: 2002-01-24 15:45:06
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > U mnie w Banku pokazały się 2 otrzymane przelewy (takie same) i saldo mam
    > 48 tys większe.
    >
    > Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem dalej w świat.

    No jasne!, słusznie zrobiłeś ! Okazja nie czyni złodzieja?
    JA JESTEM UCZCIWY !!!!!
    Mój zysk=Twoja strata - to hasło marketingowe mojej firmy !!

    ONI! to złodzieje - jebać ich!!!
    Ktoś się pomylił - wyjebać z roboty -karę nałożyć - niech zdycha razem z
    potomstwem, i wnukami! Niech kutas uważa w robocie !

    ------------
    Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    określenia.
    "biznesmen" skurwiel ???. A może
    cyklista-żydo-komuna-masoneria-styropian-gówno w mózgu-śmieć??? polaczek
    ?????? I jak TEN kraj (niech mam zamiaru go określać jako OJCZYZNA) ma się
    pozytywnie rozwijać???? Sami uczciwi inaczej???!!! Usprawiedliwienia brak.
    Ale bilans wychodzi często na zero. Następnym razem trafi na ciebie. Ależ
    będziesz zachwycony. Wtedy sobie przypomnij przeszłość.
    ---
    A wystarczyło zgodnie z regulaminem banku zostawić na koncie zauważone,
    niesłusznie naliczone kwoty, aby bank mógł je właściwie przeksięgować.

  • 10. Data: 2002-01-24 15:59:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message
    > Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    > określenia.

    No to jak inkoguto - nasz stary wyjadacz ;-) się wzburzył to ja jestem pełen
    podziwu.
    Popieram w 100%

    K. Kowalski