  • 1. Data: 2002-01-24 08:13:14
    Temat: PRZELEW na rachunek walutowy
    Od: "paulp" <p...@c...com.pl>

    Witam szanownych grupowiczów,
    Czy komuś z grupowiczów udało się przelać kwotę w PLN z MBanku lub
    MultiBanku na rachunek walutowy prowadzony w polskim Banku?
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-01-24 08:22:36
    Temat: Re: PRZELEW na rachunek walutowy
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    paulp napisal:
    > Witam szanownych grupowiczów,
    > Czy komuś z grupowiczów udało się przelać kwotę w PLN z MBanku lub
    > MultiBanku na rachunek walutowy prowadzony w polskim Banku?
    > Dzięki za odpowiedź.

    Tak, MultiBank - Pko bp SA

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-24 09:01:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Z tych akurat nie ale z Fortisu - wiec raczej roznicy nie powinno byc na
    BZWBK

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-24 11:28:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski"

    > Tak, MultiBank - Pko bp SA

    tak - z e-PKO do Fortisa ale na jednorazowa zgode Fortisa
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-01-24 11:51:52
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 24 Jan 2002 09:22:36 +0100, g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    wrote:

    >Tak, MultiBank - Pko bp SA

    A ja mam pytanie jak to jest z opłatami za taki przelew krajowy (z
    jednego banku w złotówkach, do innego w powiedzmy euro)?
    Bo mi pani w BZWBK tłumaczyła że taki przelew jest traktowany jak
    międzynarodowy, że idzie SWIFTem, ze wszystkimi szykanami (i opłatami
    oczywiście), i sugerowała żeby założyć oprócz konta walutowego konto
    złotówkowe, to wtedy będę przelewał złotówki na euro "za darmo".
    Miała rację?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > oczywiście), i sugerowała żeby założyć oprócz konta walutowego konto
    > złotówkowe, to wtedy będę przelewał złotówki na euro "za darmo".

    Glupoty pieprzyla.
    Ja tak dwa razy zrobilem i mi policzono po kursie dnia.
    Raz wyslaelm 5 zlotych :) i dostalem jakos 1,22 $ drukim 180 zlotych
    (wczesniej normalnie kupilem w placowce przelewem).
    Wiec mozesz do niej pojsc i powiedziec ze ja powiedzialem, ze mowi glupoty i
    sie nie zna :)

    --

    ------

  • 7. Data: 2002-01-24 19:08:56
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    AMRA napisał(a):

> [...]

    Te utrudnienia są tylko wtedy gdy ze swojego konta walutowego w banku X
    przelewasz na inne swoje konto walutowe w banku Y jaką walutę obcą.

  • 8. Data: 2002-01-24 20:20:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    > (wczesniej normalnie kupilem w placowce przelewem).
    > Wiec mozesz do niej pojsc i powiedziec ze ja powiedzialem, ze mowi

    pewnie ze glupoty
    przelew idzie elixirem ale bank odbierajacy ma podane konto walutowe
    jak jest dobry to moze ci sprzedac po kursie dewiz tyle ile zl dostales, a
    jak nie ma tej mozliwosci z automatu to mu to odrzuca i musi zadzwonic do
    klienta co z tym fantem zrobic
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-01-29 09:45:13
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Robiłem coś takiego na moje konto w Citi prowadzone w EUR. zostało
    normalnie wysłane tak jak przelew krajowy i w Citi przeliczone na EUR.

    Nie wiem jak w innych bankach.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |