  • 21. Data: 2002-01-25 16:11:58
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:a2r64v$r8t$1@news.tpi.pl...
    > Przyszedl oryginal pisemka i środki wrocily dzisiaj do PKO BP.
    > I wiadomo że tak miało być.

    I za to Cię szanujemy!

    Ale zauważasz, że oprócz głosów atakujących były głosy popierające ????
    A te mnie gorszą.
    Wątek ma szansę uświadomić niektórym na przyszłość, iż warto być
    CZŁOWIEKIEM.
    Błędów nie popełnia tylko ten co NIC nie robi.
    A winny zaistniałej sytuacji nie jest jedynie bezimienny SYSTEM. Zawsze jest
    jakiś twórca oprogramowania, sprzętu, którego możnaby ukarać... i jakieś
    towarzystwo reasekuracji, które może coś zapłacić.
    Ale nad tym wszystkim stoi CZŁOWIEK albo "taboret"....

  • 22. Data: 2002-01-25 18:06:51
    Temat: było podobnie
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    Miałem podobną hisorię z Centrum Kart i Czeków PeKaO SA
    Przytrztymałem kilka tygodni - ale dlatego, że byli na początku bardzo
    nieuprzejmi - działo się to zresztą przy nieskrywanej satysfakcji pań z
    mojego oddziału.

  • 23. Data: 2002-01-25 18:45:21
    Temat: Odp: było podobnie
    Od: "darecheq" <a...@t...net (replying remove "antyspam_" from the mail address)>

    Użytkownik "TT" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przytrztymałem kilka tygodni - ale dlatego, że byli na początku bardzo
    > nieuprzejmi - działo się to zresztą przy nieskrywanej satysfakcji pań z
    ===

    a o co chodzi?
    d.