  • 11. Data: 2002-01-24 22:15:37
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. ROBBO twierdzi, że:

    [...]
    > O przepraszam ale jesli dostal forse to raczej nie powinien jej odac tak
    > sobie pozatym komu mialby oddac i jak przeciez nie przeleje z powrotem bo

    Wie, że ten przelew jest pomyłką i pieniądze mu się nie należą.
    Mimo to z nich korzysta. I jeszcze się tym chwali.

    > tamtemu nie ubylo z konta dwa razy wiecej, trzeba tylko poczekac na

    Bankowi ubyło. Ale okraść bank, to nie grzech, co nie ? :/
    [...]

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ HEY! The taglines are down here!

  • 12. Data: 2002-01-24 22:54:03
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jan 2002, inkoguto wrote:

    >+ Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał [...]
    [...]
    >+ > Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem dalej w świat.
    >+
    >+ No jasne!, słusznie zrobiłeś ! Okazja nie czyni złodzieja?
    [...]
    >+ Ktoś się pomylił - wyjebać z roboty -karę nałożyć - niech zdycha razem z
    >+ potomstwem, i wnukami! Niech kutas uważa w robocie !
    >+ ------------
    >+ Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    >+ określenia. [...]
    >+ cyklista-żydo-komuna-masoneria-styropian-gówno w mózgu-śmieć??? polaczek
    [...] Sami uczciwi inaczej???!!! Usprawiedliwienia brak.

    Jeszcze dodam, że w KC stosowny zapis na rozporządzenie majątkiem
    w który weszło się wskutek czyjegoś błędu też by się znalazł.

    Pozdrowienia dla (słusznie) oburzonych
    - Gotfryd
    PS: ale za "cyklistów" to my się jeszcze policzymy ;)
    (cyklista, jakby co !)

  • 13. Data: 2002-01-24 22:58:14
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    ja tylko uspokoje, ze wyjatkowo tym razem nikt nie zaplaci bo to byl blad
    systemu. I cale szczescie.
    A jesli chodzi o watek - to byl juz tu rozpatrywany kilka razy. Ja tylko
    skromnie dodam (a moze jakis prawnik to rozwinie), ze swiadome
    rozporzadzanie nienaleznymmi srodkami jest przestepstwem w mysl kodeksu
    karnego. Co innego, gdyby kolega puscil kase w swiat nieswiadomie..
    A przy okazji - ciekaw jestem jaki to (cytuje) "Bank" ma takie podejscie, ze
    wie o srodkach, ktore nalezy zwrocic i _swiadomie_ to przeciaga?
    Wydawalo mi sie, ze obowiazuje cos takiego jak kodeks etyki pracownika
    banku... ale pewnie tylko mi sie wydawalo
    czesc
    Konrad

  • 14. Data: 2002-01-25 07:02:31
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    shamrock napisał(a) w wiadomości: ...

    >Czemu mu tłumaczysz takie podstawowe rzeczy ?
    >Przeciez on sie cieszy z czyjegos nieszczescia, bo jak ta
    >forsa nie wroci, to pewnie winnego scigna....
    >Jak tego nie rozumie a jeszcze sie publicznie tym chwali.....
    >
    >Zasady, moralność, ludzkie odruchy? Co ja gadam...

    >shamrock

    A ty sie naucz cytowac z laski twojej bo przypisales mi inna wypowiedz.
    Ja uwazam ze napewno nie oddalbym kasy bo jakis bank sie pomylil.
    Najpierw pismo potem pieniedze. A jak ktos sie pomylil w banku
    to lepiej niech go zwolnia niz moje oszczednosci na mieszkanie przeleje
    przez pomylke
    komu innemu.

  • 15. Data: 2002-01-25 07:05:53
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    inkoguto napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Ktoś się pomylił - wyjebać z roboty -karę nałożyć - niech zdycha razem z
    >potomstwem, i wnukami! Niech kutas uważa w robocie !

    No widac ze kolega to gleboki socjalizm.

    >------------
    >Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    >określenia.
    >"biznesmen" skurwiel ???. A może
    >cyklista-żydo-komuna-masoneria-styropian-gówno w mózgu-śmieć??? polaczek
    >?????? I jak TEN kraj (niech mam zamiaru go określać jako OJCZYZNA) ma się
    >pozytywnie rozwijać???? Sami uczciwi inaczej???!!! Usprawiedliwienia brak.
    >Ale bilans wychodzi często na zero. Następnym razem trafi na ciebie. Ależ
    >będziesz zachwycony. Wtedy sobie przypomnij przeszłość.

    Widze ze "kolega" tfu to typowy elektorat Andrzeja L. I czytelinik jakze
    poczytnych gazet.
    Jesli ktos popelnil blad w banku MUSI PONIESC TEGO KONSEKWENCJE.
    Ciepla komusza pierzynka sie skonczyla.

    >A wystarczyło zgodnie z regulaminem banku zostawić na koncie zauważone,
    >niesłusznie naliczone kwoty, aby bank mógł je właściwie przeksięgować.

    W jakim to regulaminie jest tak napisane ?
    Bank nmie ma prawa przesiegowac niczego na twoim koncie.
    Takie rzczy zalatwia sie oficjalnie na pismie z udzialem klienta i rozmowa z
    dyrektorami odzialu.
    A nie wezta i se przegsiegujta. To nie lodzkie pogotowie.

  • 16. Data: 2002-01-25 08:01:51
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyrektorami odzialu.
    > A nie wezta i se przegsiegujta. To nie lodzkie pogotowie.

    Ztcw, to w regulaminie prowadzenia konta jest taka pozycja, że bank zastrzega
    sobie prawo korekty niesłusznie zaksięgowanej transakcji.
    I ten zapis chroni bank właśnie przed takimi błędami, które w końcu mogą się
    każdemu przydarzyć.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-01-25 08:31:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczytnych gazet.
    > Jesli ktos popelnil blad w banku MUSI PONIESC TEGO KONSEKWENCJE.

    Przeczytaj jeszcze parę razy i głęboko się zastanów
    Jeśli twój pogląd na tę sprawę pozostanie niezmiennym, to....
    "jest mi Ciebie po prostu żal".......

    Komunizm się skończył, a teraz my "cwaniaczki polaczki" pokażemy Wam @#$%^ ,
    gdzie "raki zimują" ????

    Cwaniaczkami rzygam....... , traktuję ich jak ścierwo i glisty do zajeb****,
    i mimo iż jestem kapitalistą, dekalog nie jest mi obcy, choć kleru nie lubię
    Lep* jest jednym z takich cwaniaczków -szacunku u mnie nie znajduje

  • 18. Data: 2002-01-25 08:45:37
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

> [...]

    Co się Panowie tak denerwujecie???
    O co chodzi?
    Przyszedl oryginal pisemka i środki wrocily dzisiaj do PKO BP.
    I wiadomo że tak miało być.
    Nie rozumiem tego dziwnego ataku na moja osobę jakbym conajmniej obrabowal
    jakiś bank.
    Po sprawie.

    KT

  • 19. Data: 2002-01-25 09:50:48
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Grzegorz twierdzi, że:

> [...]
    > sobie prawo korekty niesłusznie zaksięgowanej transakcji.
    > I ten zapis chroni bank właśnie przed takimi błędami, które w końcu mogą się

    No i jak mu to wystornują, to gość może mieć nagle na koncie debet
    w wysokości circa 24 kPLN. Hm, jak to słówko brzmiało ? 'Fajnie' ?

    > Grzegorz

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ This quote is stolen from someone's signature.

  • 20. Data: 2002-01-25 15:53:06
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > No i jak mu to wystornują, to gość może mieć nagle na koncie debet
    > w wysokości circa 24 kPLN. Hm, jak to słówko brzmiało ? 'Fajnie' ?
    >
    > Sławek

    A jesli wyslal te "lewe" pieniadze w swiat to jeszcze moze mu sie US o
    nieudokumentowane przychody czy tam dochody dopieprzyc ;-)))

    W koncu nie ma na to pokrycia w papierach ;-)))

    A to boli ... oj boli ... (znaczy sie US)

    pawgra
    GG: 243944
    ICQ: 74365235