  • 1. Data: 2002-01-23 23:42:08
    Temat: Karta inteligo male g.... :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    hmmmmm
    Wlasnie zrobilem rzecz niesamowita - oprocz adresow takich jak na dole ;) +
    taki z jakie go pisze ;))) (ten komus podkupilem), udalo mi sie
    zarejestrowac
    AMRA.NET :)))

    Tylko, ze....

    Placielm 3 raz w witrynie (a w sumie to juz 4ty) i Inteligo zawsze
    przechodzilo - spokojnie.
    Dzisiaj strzelio mi dwa razy pod rzad na stronie, ze nie moze zaakceptowac.
    Ja piana na ustach, bo pisalem do registrara od jakiegos czasu i im trulem
    kiedy zwolnia te domene - bo ktos jej nie przedluzyl. A tu wlasnie ja dali
    do sprzedazy...

    Dobrze, ze mam Vise BZWBK... Wiec domena moja :)))

    Tylko jest... maly problem...

    Po rtansakcji karta z BZWBK - system zaakceptowal - przyslal potwierdzenie
    mailem, natomiast pomimo tego, ze transakcje zostaly odrzucone z VE
    Inteligo, to na rachuneczku mam:

    2002-01-24 2002-01-31 transakcja kartowa -35.40

    2002-01-24 2002-01-31 transakcja kartowa -35.40

    Buuuuuu :(((

    Mam nadzieje, ze x3 nie pobiora kurka...

    Jedym sowem VE Inteligo nie spelnila swojej niestety roli.. Bleeeee

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-23 23:50:11
    Temat: Re: Karta inteligo male g.... :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    aaaa - sorrry - karta jest OK, to ich slynne przetwarzanie bylo w toku :)))
    Czyli jak widac - Inteligo to jednak nie jest bank na 24 godziny - tylko
    23-23,5h na dobe.

    eeech.

    --

    ------

  • 3. Data: 2002-01-23 23:53:19
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    > hmmmmm
    > Wlasnie zrobilem rzecz niesamowita - oprocz adresow takich

    gdzie rejstruja taaaaanio :) ?

  • 4. Data: 2002-01-24 00:04:38
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl> wrote in message

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > gdzie rejstruja taaaaanio :) ?

    Na www.godaddy.com jest dość tanio. Za parę groszy można sobie
    porejestrować domen na pęczki i potem buraczyć na newsach ;-)

    Szymon Juraszczyk

  • 5. Data: 2002-01-24 08:28:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    >
    > 2002-01-24 2002-01-31 transakcja kartowa -35.40
    >
    > Buuuuuu :(((
    >
    > Mam nadzieje, ze x3 nie pobiora kurka...

    Dzwoniłem do inteligo, i konsultantka z zadziwiającą szczerością
    potiwerdziła, że informacje na ich www nie są prawdziwe... Przynajmniej nie
    kłamią w żywe oczy... [choć chyba uzyłem złego określenia ;)]

    To znaczy - podczas nocnego przetwarzania może dość do tego, że VE nie
    będzie dostępna, albo - tak, jak tutaj - będzie tylko blokada, ale nie
    dojdzie do zaksięgowania tej transakcji i blokada sama zniknie...

    Najbardziej irytujące jest to, że kłamią na własnej www... Co innego, gdyby
    klient był świadomy tego, że takie cuda mogą się dziać...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 6. Data: 2002-01-24 08:56:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To znaczy - podczas nocnego przetwarzania może dość do tego, że VE nie
    > będzie dostępna, albo - tak, jak tutaj - będzie tylko blokada, ale nie
    > dojdzie do zaksięgowania tej transakcji i blokada sama zniknie...

    No tak, na cale szczescie chpodzi tylko o 70 zlotych, ale gdybym tak placil
    za nagrywarke itp i mial srodki.. To tak na tydzien bez kasy i bez
    nagrywarki...
    Powinna byc informacja ze w godzinach 24-1 prosimy nie placic karta w
    internecie...
    Wydaje mi sie teraz, ze jednak karta wirtualna mBanku pod tym wzgledem jest
    pewniejsza????

    --

    ------

  • 7. Data: 2002-01-24 10:37:58
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > internecie...
    > Wydaje mi sie teraz, ze jednak karta wirtualna mBanku pod tym wzgledem

    No właśnie. Dokładna informacja o tym cholernym przetwarzaniu w materiałach
    informacyjnych.

    Bo obecnie jest to kłamstwo i konsultanci to potwierdzają (!!!)...

    I nie chodzi jedynie o internet - podobnie może być np. w POS. Bankomaty
    rzekomo też...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-01-24 12:09:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Jan 2002 11:37:58 +0100, w <a2oo69$76d$1@news.onet.pl>,
    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(-a):

    > Bo obecnie jest to kłamstwo i konsultanci to potwierdzają (!!!)...

    To dzwonić do nich codziennie w godz. 0:00 - 1:00 z pytaniem "a
    dlaczego nie działa?". W końcu się wykosztują na 0800 i może zmienią
    :).

  • 9. Data: 2002-01-24 13:05:35
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > To dzwonić do nich codziennie w godz. 0:00 - 1:00 z pytaniem "a
    > dlaczego nie działa?". W końcu się wykosztują na 0800 i może zmienią
    > :).

    Tak, zmienią. Na 0-801 :)

    Pozdr.
    m3rl1n