    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Date: Thu, 24 Jan 2002 16:45:06 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@qb69.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:a2ohs8$9t6$1@news.tpi.pl...
    > U mnie w Banku pokazały się 2 otrzymane przelewy (takie same) i saldo mam
    > 48 tys większe.
    >
    > Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem dalej w świat.

    No jasne!, słusznie zrobiłeś ! Okazja nie czyni złodzieja?
    JA JESTEM UCZCIWY !!!!!
    Mój zysk=Twoja strata - to hasło marketingowe mojej firmy !!

    ONI! to złodzieje - jebać ich!!!
    Ktoś się pomylił - wyjebać z roboty -karę nałożyć - niech zdycha razem z
    potomstwem, i wnukami! Niech kutas uważa w robocie !

    ------------
    Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    określenia.
    "biznesmen" skurwiel ???. A może
    cyklista-żydo-komuna-masoneria-styropian-gówno w mózgu-śmieć??? polaczek
    ?????? I jak TEN kraj (niech mam zamiaru go określać jako OJCZYZNA) ma się
    pozytywnie rozwijać???? Sami uczciwi inaczej???!!! Usprawiedliwienia brak.
    Ale bilans wychodzi często na zero. Następnym razem trafi na ciebie. Ależ
    będziesz zachwycony. Wtedy sobie przypomnij przeszłość.
    ---
    A wystarczyło zgodnie z regulaminem banku zostawić na koncie zauważone,
    niesłusznie naliczone kwoty, aby bank mógł je właściwie przeksięgować.