  • 1. Data: 2005-06-02 23:34:59
    Temat: FRANCJA - POLSKA
    Od: kobra <k...@n...pl>

    Witajcie,
    Mam pytanie. Musze zrobic przelew ok 20k PLN do Francji. Pytanie jaki
    wybac bank w Polsce zeby transfer byl najtanszy...
    Macie jakies doswiadczenie?
    Pzdr,
    Kobra.

  • 2. Data: 2005-06-02 23:35:42
    Temat: Re: FRANCJA - POLSKA
    Od: kobra <k...@n...pl>

    kobra wrote:
> [...]
    > Mam pytanie. Musze zrobic przelew ok 20k PLN do Francji. Pytanie jaki
    > wybac bank w Polsce zeby transfer byl najtanszy...

    zapomnialem dodac ze we Francji mam konto i nie chce wybierac z
    bankomatu tylko bezposrednio na rachunek.

  • 3. Data: 2005-06-03 04:26:05
    Od: "BiznesForum.pl" <b...@g...pl>

    kobra napisał(a):

    > zapomnialem dodac ze we Francji mam konto i nie chce wybierac z
    > bankomatu tylko bezposrednio na rachunek.

    A oferta Western Union?

    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 4. Data: 2005-06-03 07:26:39
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-03 01:35, kobra wrote:

    > zapomnialem dodac ze we Francji mam konto i nie chce wybierac z
    > bankomatu tylko bezposrednio na rachunek.

    Najlepiej poszukaj takiego banku w Polsce który jest korespondentem tego
    we Francji, bo jak nie to inne banki mogą sobie potrącić za pośrednictwo.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 5. Data: 2005-06-03 13:42:26
    Od: kobra <k...@n...pl>

    > Najlepiej poszukaj takiego banku w Polsce który jest korespondentem tego
    > we Francji, bo jak nie to inne banki mogą sobie potrącić za pośrednictwo.

    w Polsce mam mBank i Citi.

  • 6. Data: 2005-06-04 11:52:14
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Najlepiej poszukaj takiego banku w Polsce który jest korespondentem tego
    > we Francji, bo jak nie to inne banki mogą sobie potrącić za pośrednictwo.
    >
    > --

    mBank na razie niestety odpada (brak przelewów zagranicznych). Masz więc
    trzy wyjścia:
    1. Zrobić przelew z Citi (nie wiem ile kosztuje).
    2. Zobaczyć jaki jest bank korespondent w PL banku we Francji (z tego, co
    wiem przelew z banku innego niż korespondent spowoduje naliczenie dodatkowej
    opłaty w banku docelowym, ale mogę się mylić). Zobacz dokładnie jak to
    wygląda w twoim francuskim banku..
    3. Zobaczyć, czy twój bank w FR akceptuje przelewy Euro Elixir (jest szansa,
    że wtedy przelew z banku w PL umożliwiającym przelewy w Euro Elixir będzie
    tańszy ze względu na pominięcie banku korespondenta).

    No i weź pod uwagę, że akurat ja nigdy nie robiłem przelewów zagranicznych,
    więc są to rady czysto teoretyczne.

    Pozdrawiam
    Paweł Nyczaj

  • 7. Data: 2005-06-04 11:57:44
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >A oferta Western Union?

    No, taniej to juz wychodzi wsiasc w samolot i samemu pieniadze
    przywiezc chyba.

    Pzdr.
    Lack

  • 8. Data: 2005-06-05 11:56:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 03 Jun 2005 01:34:59 +0200, w <d7o50h$t8$1@inews.gazeta.pl>, kobra
    <k...@n...pl> napisał(-a):

    > Witajcie,
    > Mam pytanie. Musze zrobic przelew ok 20k PLN do Francji. Pytanie jaki
    > wybac bank w Polsce zeby transfer byl najtanszy...

    Multibank ma sensowną ofertę dot. przelewów zagr. -- aczkolwiek być może tylko
    dla posiadaczy rachunków. Sprawdź.