  • 1. Data: 2006-09-06 07:04:52
    Temat: FI TYLKO dla osob prawnych
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    czy znacie jakies FI kierowane TYLKO do osob prawnych (firm)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-09-06 15:11:55
    Temat: Re: FI TYLKO dla osob prawnych
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > czy znacie jakies FI kierowane TYLKO do osob prawnych (firm)?

    AFAIR to np. ING miał takie.

  • 3. Data: 2006-09-06 15:27:34
    Od: "Gringo" <g...@o...eu>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > czy znacie jakies FI kierowane TYLKO do osob prawnych (firm)?

    Oczywiście
    Wszystkie, gdzie jest wysoka wpłata początkowa
    Wielkość jej to pojecie względne. Może być milion złotych albo euro/$

    Zobacz
    http://www.ingtfi.pl/u235/navi/33327
    http://www.ingtfi.pl/u235/navi/33490

    http://www.kbctfi.pl/index.php?menu=20&submenu=27&co
    ntent=contents/fundusze.php&GrupaMenu=25&typ=1&klien
    t=2

    itd.

  • 4. Data: 2006-09-07 14:56:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    o ING wiem, 2 000 000 na poczatek i gitara gra, ale czy inne banki maja
    w swojej ofercie takie fundusze? TYLKO dla firm

    pozdr.
    RobertS