  • 1. Data: 2006-09-06 06:21:21
    Temat: Który kredyt mieskzaniowy ?
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Witam
    Przymierzamy się do kupna mieszkania w 100% na kredyt. kwota do 110 tys (tak
    planujemy, ale nie wiem czy znajdziemy coś w tej cenie). Skorzystałem z
    rankingu kredytów na bankierze i odwiedziłem kilka banków, ale tutaj trochę
    inne warunki niż wyczytałem. Przykładowo Jako niskie oprocentowanie i
    prowizję wskazało Multibank, a jak poszliśmy na miejsce to % 6,6 i niezła
    prowizja, do tego czas oczekiwania ze 4 tygodnie, ogólnie nie wesoło,
    sprawdziliśmy jeszcze lukas, GE Money, PKO BP i WBK. Odziwo okazuje się, że
    najlepiej wypada WBK,ale ja mam troche wątpliwości do tego banku. Słyszałem
    o różnych problem dodatkowych naliczeniach itd. Czy ktoś rozwieje nasze
    wątpliwości ? Czy tak faktycznie lepiej uważać na ten Bank ? A tak w ogóle
    to na co zwrócić uwagę w umowie kredytowej ? Może ktoś poleci jeszcze jakiś
    bank z niskim % i uczciwą umową ?
    Z góry dzięki za pomoc.
    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2006-09-07 20:39:11
    Temat: Re: Który kredyt mieskzaniowy ?
    Od: z...@p...onet.pl

    Rozumiem, ze zlotowki:
    Nordea, PeKaO SA, BPH, WBK, ING, Lukas.
    Tak mniej wiecej wyglada to cenowo. Uczciwa umowa? Nie wiem co to dla Ciebie
    znaczy, wiec sie nie wypowiem.

  • 3. Data: 2006-09-08 08:51:17
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Bierz Lukasa - jeśli w złotówkach, skorzystaj z wszystkich ulg, 0.5 % marzy
    tylko przez caly okres splaty. Ja bede w to wchodzil niedlugo.