  • 1. Data: 2006-09-05 21:24:22
    Temat: Podatek od zysków kapitałowych?...
    Od: "Round" <r...@o...eu>

    Jaki jest algorytm naliczania podatku od zysków kapitałowych?

    Z tego co wiem wynosi on nominalnie 19%. Podstawa opodatkowania zaokrąglana
    jest do pełnych złotówek, a ponoć sam naliczony od niej podatek do dziesiątek
    groszy...

    Ale zarówno dla odsetek (z lokat) wynoszących 6,43 i 6,64 bank naliczył mi 1,00
    zł podatku.
    Wynikałoby z tego, że od zysku nieprzekraczającego 2,49 zł podatku się nie
    płaci wcale, czyli o 2 zł więcej niż dotychczas myślałem.

    Coś się zmieniło, czy też bank źle to wylicza?

    --
    pozdrawiam
    Round

  • 2. Data: 2006-09-05 22:03:37
    Temat: Re: Podatek od zysków kapitałowych?...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Sep 2006 23:24:22 +0200,
    osoba podpisana: Round <r...@o...eu>
    napisała:

    > Z tego co wiem wynosi on nominalnie 19%. Podstawa opodatkowania zaokrąglana
    > jest do pełnych złotówek, a ponoć sam naliczony od niej podatek do dziesiątek
    > groszy...

    Od stycznia tego roku podatek zaokrągla sie do złotówki.
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2006-09-06 03:38:27
    Od: <a...@e...com>

    a ściślej podstawę zaokrągla się też do złotówki następnie wylicza się
    podatek i ten również zaokrągla się do zł.

  • 4. Data: 2006-09-06 05:28:32
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Wynikałoby z tego, że od zysku nieprzekraczającego 2,49 zł podatku się nie
    > płaci wcale, czyli o 2 zł więcej niż dotychczas myślałem.

    Dotychczas myślałeś, że płaci się minus dwa złote podatku?

  • 5. Data: 2006-09-06 21:49:02
    Od: "Round" <r...@o...eu>

    > a ściślej podstawę zaokrągla się też do złotówki następnie wylicza się
    > podatek i ten również zaokrągla się do zł.

    Dzięki.

    --
    Round