  • 1. Data: 2006-09-05 19:08:23
    Temat: konto inteligo Bp i inteligo ??no wlasnie nielapie
    Od: <b...@o...pl>

    Jak to jest ze PKO BP posiada w swojej ofercie dostep poprzez inteligo do
    RORu a ze strony internetowej inteligo niemozna sie dostac na PKOBP i na
    odwrót
    Fatalne - potrzebuje dwa konta i jedno mam w PKOBP a drugie zeby niechodzic
    do banku zalozylem w Inteligo
    No i co ? no tyle ze musze miec wszystko razy dwa. Dwie karty kodowe,
    loginy, hasla i oczywiscie co najlepsze do jednego niemoge dostac sie z tej
    samej strony co do drugiego. Bomba!
    Kurde ta jak otwieranie drzwi w samochodzie po to aby skorzystac z
    sokowirówki.

  • 2. Data: 2006-09-05 19:16:02
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    <b...@o...pl> wrote in message
    > [...] jedno mam w PKOBP a drugie zeby niechodzic
    > do banku zalozylem w Inteligo

    i sam sobie odpowiedziałeś :-)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-05 20:01:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik
    > Fatalne - potrzebuje dwa konta i jedno mam w PKOBP a drugie zeby
    > niechodzic do banku zalozylem w Inteligo
    > No i co ? no tyle ze musze miec wszystko razy dwa.

    no popatrz - ja mam tez dwa: jedno w Fortisie a drugie w Inteligo
    i tez musze wszystko robic 2 razy :-))

    Nie wystarczyl ci dostep do konta przez pko-inteligo - zamiast chodizc
    do banku
    *** blad ***

  • 4. Data: 2006-09-06 07:04:39
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i tez musze wszystko robic 2 razy :-))
    >
    > Nie wystarczyl ci dostep do konta przez pko-inteligo - zamiast chodizc do

    No widzisz potrzebuje dwa konta jedno mialem przez PKO-inteligo dostepne z
    domu i zalozylem
    drugie tez bez wychodzenia w domu i tez inteligo tyle ze one sa na innych
    serwisach.
    problem polega na tym ze PKO ma w ofercie tylo dostep do konta ze strony
    internetowej a brak mozliwosci zalozenia
    go. Moja naiwnosc byla na tyle wielka ze sadzilem iz po zalozeniu konta
    inteligo bede mogl obsługiwac dwa rachunki z jednego serwisu internetowego
    a tu kicha.
    Bzdura poprostu oferta e-PKO jest słaba i tyle. Wystarczyło by połączyc
    serwisy i juz ale po co ułatwiac zycie.
    ------
    pozdr

  • 5. Data: 2006-09-06 19:27:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:edlrtv$mnn$1@news.onet.pl, *bartek* wrote:
    > Bzdura poprostu oferta e-PKO jest słaba i tyle. Wystarczyło by
    > połączyc serwisy i juz ale po co ułatwiac zycie.

    Pomyliles PKO Inteligo z Inteligo a teraz jeszcze mylisz to z e-PKO :-)
    e-PKO zostalo wlasnie przeksztalcone w konta Inteligo.
    http://www.inteligo.pl/infosite/epko_pierwsze_kroki.
    htm

    PKO-Inteligo to zupelnia inna usluga i dotyczy "Superkont".
    A e-PKO dotyczylo "e-Superkont".

    Trzeba sie bylo spytac na infolinii albo w banku, w ostatecznosci tu na
    grupie czy bedzie tak jak myslisz.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-09-06 20:52:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "bartek"

    > No widzisz potrzebuje dwa konta jedno mialem przez PKO-inteligo
    > dostepne z domu i zalozylem drugie tez bez wychodzenia w domu i tez
    > inteligo
    > tyle ze one sa na innych serwisach.

    "czesc zdania "zalozylem drugie tez bez wychodzenia..." jest
    nieprawdziwa
    - chodzi o "tez", poniewaz zwyklego konta w pkobp i dostepu do niego
    przez internet nazwanego pko-inteligo nie da sie zalozyc bez
    wychodzenia z domu.

    A zakladajac drugie konto zrobiles to jakby w drugim banku - przeciez
    Inteligo zostalo przez pkobp dokupione. Troche czasu minie, ale kiedys
    w koncu polacza te dwa serwisy w jeden.
    *** blad ***