  • 11. Data: 2002-02-23 13:26:17
    Temat: Re: Expander - nowe typy :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 14:30:14 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:
    >Multibank ma opinie klientow za 3, Inteligo lepsza od mBanku (hi hi hi).
    >
    >Ciekaw jestem jak to brali? Bo tutaj jest najwieksze pole do naduzyc. Jakich
    >wlasnych doswiadczen? Jakich innych klientow, z jakich stron internetowych?

    skomentuje tylko to odnoszace sie do banku kory najlepiej znam :-)

    Multibank
    "brak szczegółowej tabeli prowizji i opłat, "
    no jak sie nie potrafi zaisntaloewac acrobata
    "brak nowosci"
    na szczescie nie kazdy bank chwali sie na prawo i lewo swoimi planami
    "lista TAN" - brak
    taaa

    BTW, od kiedy do ePKO mizna doisac VC ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-02-23 16:08:21
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > BTW, od kiedy do ePKO mizna doisac VC ?

    A od kiedy w CIti mozna dostac 6 kart Visa? Albo w Telepekao ?
    :-)

    Chyba nalezy sie jednak cieszyc, ze wkrotce expander.pl bedzie zamkniety....

    Pzdr,

    Maciej