  • 1. Data: 2002-02-19 13:30:48
    Temat: BSK przedplacona Maestro
    Od: <j...@p...onet.pl>

    No dzis poszedlem do oddzialu po ksero umowy ktora podpisalem do przedplaconej
    Maestro - po 10 min wyszla niedysponentka z zaplecza i powiedziala ze wciaz tej
    umowy szukaja (podpisywalem ja tydzien temu :-)) ale pokazala mi pusty druk
    umowy - jest to standardowa umowa o prowadzenie ROR-u (zgarnolem czysty druk).

    Nie podpisuje sie na niej tytulu egzekucyjnego - cos takiego podpisuje sie na
    osobnym druku. Z tego co mi powiedziano to taki tryb wydawania kart jest
    odgorny i dot. kazdego kogo jeszcze nie ma w systemie.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-02-19 13:40:29
    Temat: Re: BSK przedplacona Maestro
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > osobnym druku. Z tego co mi powiedziano to taki tryb wydawania kart jest
    > odgorny i dot. kazdego kogo jeszcze nie ma w systemie.

    mialem sobie kupic te karte ale stwierdzilem ze sie to nie oplaca w
    stosunku
    do maestro LG Petro, konto maja za free, wplaty i wyplaty free, karta
    platna
    10 zl rocznie ale 1 rok za free, no i co mnie ostatecznie odwiodlo od
    maestro prepaid BSK : dziala tylko w polsce
    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 3. Data: 2002-02-19 13:42:04
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > 10 zl rocznie ale 1 rok za free, no i co mnie ostatecznie odwiodlo od
    > maestro prepaid BSK : dziala tylko w polsce

    ok ale za 5 zl rocznie masz dostep do bankomatow BSK - zreszta akurat mi nie
    chodzilo o funkcjonalnosc tego tylko o sposb wydawania :-)

    --
    JaKi