  • 1. Data: 2002-02-19 13:29:24
    Temat: RB na Litwie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    Ktos szukal oddzialow bankow po wschodniej stronie granicy:

    http://www.raiffeisen.pl/article/aid/4bc613242a70abf
    bd094e219290a43c1

    --

    --w

  • 2. Data: 2002-02-19 14:44:31
    Temat: Re: RB na Litwie
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Jestem przedstawicielem Litewskiego Banku - Bankas Snoras.
    Z moja pomoca ( bezplatnie ) mozna otworzyc konta dystancjonne ( uzywane z
    pomoca faksu, telefonu, e-maila lub internetu ).
    Blizsze informacje na priva.
    Z powazaniem
    dr Andrzej Zagórowski

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-02-23 13:32:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 19, 2002 at 03:44:31PM +0100, Andrzej wrote:

> [...]
    > Z moja pomoca ( bezplatnie ) mozna otworzyc konta dystancjonne ( uzywane z
    > pomoca faksu, telefonu, e-maila lub internetu ).

    Bije sie w piers, mialem podeslac ;-(

    --

    --w