  • 1. Data: 2004-02-25 08:37:21
    Temat: Była KK jest Millenium ;-)
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Witam, ponownie....
    To może opisze sytuacje:
    Mam w Millenium kredyt mieszkaniowy i każdego 4 dnia miesiąca ściągali mi
    400 ubezpieczenia. Załatwiłem tańsze ubezpieczenie i 16.01 odwołałem
    zlecenie stałe dotyczące przelewania 400 zł. Na koncie miałem +/-200 zł,
    troche się zdziwiłem jak 4.02 zobaczyłem -200 na koncie (no dobra poznałem
    na tyle ten oddział że się nie zdziwiłem ;-) ). zadzwoniłem, (na szczęście
    mam ich zastrzeżony numer, bo inaczej wrrrry.) i ..... powiedzieli że
    faktycznie przelali a nie powinni i po kilku dniach kase oddali. Znając już
    "dbanie" o klienta w tym banku sprawdziłem wyciąg i no jasne naliczyli mi
    karne odsetki za zrobienie debetu.....
    Teraz czekam na papierowy wyciąg i składam reklamację.

    Pytanie:
    Czy za mój stracony czas (przejazd do oddziału, itp) mogę wyłudzić od nich
    długopis i przeprosiny. Czy mam ich przeprosić że żyje? A może mam się
    zachować inaczej?

    Pozdrawiam
    JM

  • 2. Data: 2004-02-25 10:52:07
    Temat: Re: Była KK jest Millenium ;-)
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    In news:c1hmsf$rbh$1@diplo.bci.pl,
    Jacek Marek <n...@i...pl> napisał (a):
    > zadzwoniłem, (na szczęście mam ich zastrzeżony
    > numer, bo inaczej wrrrry.)

    tiaaaa, na bankolini za diabła nie podadzą numeru, na szczęscie zmusiłem
    kiedys oddział w którym zakladałem konto aby do mnie zadzwonił na komórkę i
    wyświetlił mi się ich numer. Teraz jak mam jakąś "grubszą" sprawe do dzwonie
    bezpośrednio.

    --
    VSS http://vss.of.pl
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 3. Data: 2004-02-25 10:57:30
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy za mój stracony czas (przejazd do oddziału, itp) mogę wyłudzić od nich
    > długopis i przeprosiny. Czy mam ich przeprosić że żyje? A może mam się

    Długopis to pewnie dostaniesz bez wyłudzania, ale przeprosiny ... ? Nie za
    wiele byś chciał ?

  • 4. Data: 2004-02-25 12:29:19
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy za mój stracony czas (przejazd do oddziału, itp) mogę wyłudzić od nich
    > długopis i przeprosiny. Czy mam ich przeprosić że żyje? A może mam się

    Jacku Marku - zostałeś moim idolem :))))
    Jak już wydrzesz ze wszystkich banków długopisy to koniecznie zrób zdjęcia i
    będziemy mieli fajną galerię - może u Frabińskiego to podlinkujemy :)))

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-02-25 13:54:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "R De"

    > Długopis to pewnie dostaniesz bez wyłudzania, ale przeprosiny ... ? Nie za
    > wiele byś chciał ?

    ile ja u nich reklamacji naskladałem - na bledne rozliczanie odsetek (system
    ucina a nie zaokragla) to ze trzy razy a i tak nie przyznali mi racji żeby nie
    było czarno na białym że coś jest źle.
    Będę miał chwilę czasu to wysmaruję pasztet dla arbitra bankowego - tak jawnie
    klamali w odpowiedziach
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-02-25 14:16:04
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "R De" napisał m.in.:

    > Długopis to pewnie dostaniesz bez wyłudzania, ale przeprosiny ... ? Nie za
    > wiele byś chciał ?

    Tylko długopis? Mój przyjaciel jako klient indywidualny banku X dostał z
    życzeniami bożonarodzeniowymi pióro Cartiera ze złotą (18K) stalówką.

  • 7. Data: 2004-02-25 14:19:49
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Adam Gentler" napisał:

    > Tylko długopis? Mój przyjaciel jako klient indywidualny banku X dostał z
    > życzeniami bożonarodzeniowymi pióro Cartiera ze złotą (18K) stalówką.

    i dopisał:
    Na szczęscie logo banku było tylko na etui, a nie na piórze ;)

  • 8. Data: 2004-02-26 00:15:26
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    KK wrote:
> [...]
    > będziemy mieli fajną galerię - może u Frabińskiego to podlinkujemy :)))

    Moze cos sie zmienilo ostatnimi czasy, ale jak ostatnio korzystalem z
    bankow marmurowych to oni sami mieli problemy z dlugopisami. Nawet bylem
    swiadkiem prosby jakiegos klienta o firmowy dlugopis banku - pani za
    lada odpowiedziala ze takich nie maja i sami uzywaja
    dlugopisow-reklamowek innych firm, jesli im ktos przyniesie. Mysle ze
    jest wielce prawdopodobne ze pracownicy bankow kupuja sami dlugopisy
    gdzie popadnie (czytaj: najtansze) zeby moc wykonywac swoja prace.

    Chociaz nie przecze ze banki nie maja swoich dlugopisow - ale latwiej
    zdobyc je w dzialach marketingow niz u ich pracownikow (co dotyczy chyba
    kazdej firmy...).

    Miko