  • 1. Data: 2003-02-05 11:58:25
    Temat: Euronet < 50 zł
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    Czy da się wypłacić z bankomatu Euronetu kwotę mniejszą niż 50 zł?
    Próbuję już kilka razy i nic. Korzystam z tego od kilku dni i pomimo że jest
    możliwości wprowadzenie kwoty dowolnej taka sztuka jeszcze mi się

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-05 11:59:53
    Temat: Re: Euronet < 50 zł
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    RS wrote:
> [...]
    > Próbuję już kilka razy i nic. Korzystam z tego od kilku dni i
    > pomimo że jest możliwości wprowadzenie kwoty dowolnej taka sztuka

    Niestety nie da sie

  • 3. Data: 2003-02-05 12:01:52
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Niestety nie da sie

    a jak ktoś ma tylko np. mbank i na koncie 30 zł - to co? pozostaje innym
    bankomat z prowizją?

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 4. Data: 2003-02-05 12:17:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a jak ktoś ma tylko np. mbank i na koncie 30 zł - to co? pozostaje
    > innym bankomat z prowizją?

    No to nie wyplaci - zawsze moze komus przelac ;)
    Takie zycie

  • 5. Data: 2003-02-05 12:21:24
    Od: "sitting target" <...@z...pl>

    człowieku , po jakiego martwisz sie takimi problemami

    Euronet wypłaca po 50 i 100 PLN , a jak masz 30 zł już twój problem, może
    jeszcze powiniem euronet wydawać bilon ?

  • 6. Data: 2003-02-05 12:40:32
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > a jak ktoś ma tylko np. mbank i na koncie 30 zł - to co? pozostaje
    > innym bankomat z prowizją?

    To kup sobie prepaida z ING BS. Bankomaty ING wyplacaja w dziesiatkach
    :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-02-05 13:52:11
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Euronet wypłaca po 50 i 100 PLN , a jak masz 30 zł już twój problem, może
    > jeszcze powiniem euronet wydawać bilon ?

    Zaskarż Bank że nie umozliwia Ci bezprowizyjną wypłate Twoich pieniędzy ....
    tak jak to ma miejsce w Millenium. Być może wygrasz (powinno się udać).
    To że ty masz tylko 30 zł ... ale to są Twoje pieniądze i chcesz je
    bezprowizyjnie wypłacić ......
    Zagadka dla bankowców (szczególnie z mBanku)..... jak ominąc ten problem ?

    Tomasz

  • 8. Data: 2003-02-05 14:30:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w wiadomości
    > To kup sobie prepaida z ING BS. Bankomaty ING wyplacaja w dziesiatkach

    Straci parę złotych na niego. Niech od razu wypłaca w bankomacie BSK albo Pekao czy
    innego dającego 10 złotówki.
    Gorzej jak zostanie mu <10 zł:-))

  • 9. Data: 2003-02-05 14:35:43
    Od: "sitting target" <...@z...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezprowizyjnie wypłacić ......
    > Zagadka dla bankowców (szczególnie z mBanku)..... jak ominąc ten problem ?

    bezprowizyjna wypłata - jest taka możliwość, ale nie jest napisane ze musi
    mieć możliwość zrobienia tego za darmo

  • 10. Data: 2003-02-05 15:08:15
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zagadka dla bankowców (szczególnie z mBanku)..... jak ominąc ten problem ?

    Pozyczyc od kogos kto tez ma konto w mBanku tyle co brakuje do 50.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856