  • 1. Data: 2003-02-05 09:10:17
    Temat: konto firmy w mbanku
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ma ktoś i chciałby się podzielić wrażeniami jako klient prowadzący DG ?
    Przy ilu zleceniach płatniczych na dzień/ miesiąc ? to jeszcze ma sens???
    jak sprawnie działa z wyciągami itp.
    Dziękuję za ew odpowiedzi

    Bogdan K

  • 2. Data: 2003-02-05 18:35:03
    Temat: Re: konto firmy w mbanku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ?
    > Przy ilu zleceniach płatniczych na dzień/ miesiąc ? to jeszcze ma sens???

    Mam konto, nie mam wyciągów, brakuje wygodnego interfejsu. Płacisz 1 zł za
    każdy przelew wychodzący (nawet na własne eKonto), ale do US i ZUS gratis.
    Stosunkowo wysokie oprocentowanie. To tak w skrócie.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-11 16:03:18
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie BaLab. Czy wyciągi sam sobie robisz co m-c z tzw. historii
    rachunku? Bo przecież są potrzebne, ponieważ trzeba się rozliczyć co m-c z
    uzyskanych odsetek (to przychód firmy). Pytam, bo sam się przymierzam do
    tego konta.

  • 4. Data: 2003-02-11 19:49:51
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Promo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskanych odsetek (to przychód firmy). Pytam, bo sam się przymierzam do

    Tak, sam sobie drukuję.

    Pozdrawiam,
    BaLab