  • 11. Data: 2003-02-05 15:15:04
    Temat: Re: Euronet < 50 zł
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Niestety nie da sie

    Ale niegdyś wypłacały również 20-kami (jesień'98 na pewno).

    Przemek

  • 12. Data: 2003-02-05 15:33:01
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > człowieku , po jakiego martwisz sie takimi problemami
    >
    > Euronet wypłaca po 50 i 100 PLN , a jak masz 30 zł już twój problem, może
    > jeszcze powiniem euronet wydawać bilon ?

    oj człowieku, człowieku ...
    zastanów się co wniosła Twoja wypowiedź do dyskusji?
    1. to że po 50 i 100 już wiem - mnie interesuje zupełnie coś innego !!!
    2. "ja mam problem z 30 zł" - piękna odpowiedz (gratuluję)
    3. wyłata bilonu? pytasz się czy zastanawiasz się - bo tak czy owak to jest
    głupie

    pomijam fakt - że na grupach odpowiadamy pod postem -:(

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 13. Data: 2003-02-05 18:18:36
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To że ty masz tylko 30 zł ... ale to są Twoje pieniądze i chcesz je
    > bezprowizyjnie wypłacić ......
    > Zagadka dla bankowców (szczególnie z mBanku)..... jak ominąc ten problem ?

    podejrzewam, że dałoby się to załatwić wystawiając okienko kasowe gdzieś w
    Łodzi z karteczką "zaraz wracam" :))

    Zbig

  • 14. Data: 2003-02-05 19:17:57
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > a jak ktoś ma tylko np. mbank i na koncie 30 zł - to co? pozostaje innym
    > bankomat z prowizją?

    kartą w sklepie jedynie możesz zapłacić albo przelew na inne konto
    (np. inteligo - i wówczas z PKO BP free)
    albo wpłata 20 pln i wyciągasz 50

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 15. Data: 2003-02-05 20:29:47
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Witam

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > kartą w sklepie jedynie możesz zapłacić albo przelew na inne konto
    > (np. inteligo - i wówczas z PKO BP free)

    Czy to znaczy ze z rachunku w Inteligo mozna w PKO BP wyplacic bez oplaty ?

  • 16. Data: 2003-02-05 20:37:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy to znaczy ze z rachunku w Inteligo mozna w PKO BP wyplacic bez
    > oplaty ?

    Nie to znaczy ze mozesz za darmow wyplacic z bankomatu PKO BP, ktore
    zazwyczaj wydaja takze 10tki i 20ki
    Bezplatne sa tylko wplaty w oddzialach PKO BP

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 17. Data: 2003-02-05 20:45:33
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:b1rsma$pkl$1@news.onet.pl...

    > Nie to znaczy ze mozesz za darmow wyplacic z bankomatu PKO BP, ktore
    > zazwyczaj wydaja takze 10tki i 20ki
    > Bezplatne sa tylko wplaty w oddzialach PKO BP

    A myslalem juz ze cus sie zmienilo na lepsze :-))

    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow

    Marcin P.

  • 18. Data: 2003-02-05 21:01:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin_ wrote:
    > A myslalem juz ze cus sie zmienilo na lepsze :-))

    Na jeszcze lepsze?
    Wyplate z kazdego oddzialu bedzie mozna wprowadzic dopiero po
    wprowadzenu centralnego systemu informartycznego - nie wczesniej :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 19. Data: 2003-02-05 23:17:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b1rsma$pkl$1@news.onet.pl...

    > Nie to znaczy ze mozesz za darmow wyplacic z bankomatu PKO BP, ktore
    > zazwyczaj wydaja takze 10tki i 20ki

    PKO BP 20 i 50 only. 10 niet.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2003-02-05 23:26:54
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sitting target" <...@z...pl> napisał

    > bezprowizyjna wypłata - jest taka możliwość, ale nie jest napisane ze musi
    > mieć możliwość zrobienia tego za darmo

    ROTFL