  • 1. Data: 2003-02-05 12:16:08
    Temat: "Kolega" z grupy
    Od: j...@o...pl

    http://info.onet.pl/643992,11,item.html

  • 2. Data: 2003-02-06 04:29:28
    Temat: Re: "Kolega" z grupy
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    <j...@o...pl> wrote in message
    news:595a.000000f7.3e410087@newsgate.onet.pl...
    > http://info.onet.pl/643992,11,item.html

    Sprawa znana, wypisano tony klawiatur na ten temat...
    Ale dzieki za linka, wszakze wiemy, ze ze strony tego
    czlowieka nic juz nikomu nie zagrozi.
    W jaki szybki i prosty sposob mozna zmarnowac sobie zycie :(
    --
    lex

  • 3. Data: 2003-02-06 10:29:07
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in news:b1so8u$2fai$1
    @news2.ipartners.pl:

    /ciach.../

    > Sprawa znana, wypisano tony klawiatur na ten temat...

    Sprawa znana i autor watku zdaje sobie z tego sprawe. Natomiast informacja o
    rozpoczeciu
    procesu "camokillera" jest calkowita nowoscia.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-02-06 10:46:56
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Sprawa znana i autor watku zdaje sobie z tego sprawe. Natomiast informacja
    o rozpoczeciu
    > procesu "camokillera" jest calkowita nowoscia.

    Cos mi sie obilo o uszy, ze on kiedys zlamal zabezpieczenia Inteligo albo
    cos takiego. Zna ktos moze szczegoly?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-02-06 10:56:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Cos mi sie obilo o uszy, ze on kiedys zlamal zabezpieczenia
    > Inteligo albo cos takiego. Zna ktos moze szczegoly?

    googla wlacz

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 6. Data: 2003-02-06 15:36:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message
    > Cos mi sie obilo o uszy, ze on kiedys zlamal zabezpieczenia Inteligo albo
    > cos takiego. Zna ktos moze szczegoly?

    Hie, hie - za niedługo będzie się mówić, że do pentagonu się włamał ;-)))
    Znalazł luki w regulaminie konkursu SMS Inteligo, po czym Inteligo i firma
    organizująca konkurs spuścili go na drzewo (dzięki tym lukom, ale zgodnie z
    regulaminem twierdził, że wygrał kilkadziesiąt tysięcy złotych), prawnicy mu
    wprost powiedzieli, że ma rację, ale kasy i tak nie dostanie (proponowano mu
    niewielką część z teog jako ugodę) i jak chce może się z nimi sądzić. No i
    to go niestety mocno podłamało (od razu zastrzegam, że go nie
    usprawiedliwiam).

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-02-06 16:06:44
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message

> [...]
    > niewielką część z teog jako ugodę) i jak chce może się z nimi sądzić. No i
    > to go niestety mocno podłamało (od razu zastrzegam, że go nie

    Glupi. Ja bym wzial kase i sie odczepil. Lepsza kasa z nieba,
    chocby taka jak proponowali. Bo w koncu blad byl w regulaminie.
    I nie byla to uczciwa walka. Podlamac, to by sie mozna, gdyby
    uczciwie naprawde cos wygrac i firma nie chciala wyplacic pieniedzy.
    To jest mniej wiecej tak, jakbym zapomnial wyslac kupon w LOTTO
    po czym sie okazalo ze padla 6-stka :) No mowi sie trudno.
    A nie wariuje.
    --
    lex

  • 8. Data: 2003-02-07 08:37:56
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > To jest mniej wiecej tak, jakbym zapomnial wyslac kupon w LOTTO
    > po czym sie okazalo ze padla 6-stka :) No mowi sie trudno.

    To nie jest zupełnie to samo. W regulaminie nie było błędu - to był po
    prostu obowiązujący regulamin. On niczego nie zapomniał (np wysłać kuponu
    itp) - wszystko zrobił zgodnie z regulaminem, który jemu (i innym klientom)
    przedstawiono. Niestety Inteligo nie potrafiło wząć odpowiedzialności za
    własne błędy i w chamski sposób się wykręcało. Oczywiście nie twierdzę, że
    są winni śmierci tego profesora!

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-02-08 09:57:25
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b1tf0b$4d9$1@news.onet.pl...

    > googla wlacz

    Na Google nic nie znalazlem, ale K. Kowalski juz wyjasnil.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 10. Data: 2003-02-08 09:58:18
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b1u2ud$f7f$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]
    > niewielką część z teog jako ugodę) i jak chce może się z nimi sądzić. No i
    > to go niestety mocno podłamało (od razu zastrzegam, że go nie

    Dzieki - teraz to juz raczej ma inne problemy niz klocenie sie z Inteligo.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856