    From: knrdz <p...@v...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank zmiana TOiP
    Date: Mon, 09 Aug 2010 21:02:44 +0200

    Krzysztof pisze:

    > Chyba przelanie 800zl na inne swoje konto w innym banku i z powrotem nie
    > jest chyba problemem dla takiej kwoty. Warunek latwy do spelnienia.

    Zwłaszcza że można to robić na raty, ale to wszystko trwa (w Eurobanku
    działają chyba tylko 2 Elixiry wychodzące dziennie, pierwszym z rana,
    choćbym zlecał w przeddzień wieczorem nigdy mi przelew przed południem
    nie dotarł np. do BZWBK), a z oszczędnych i z powrotem to kwestia
    sekund. Dla mnie nic się zresztą nie zmieni - sam nigdy z tego
    niedopatrzenia dotychczasowej TOiP nie korzystałem, ale na tej grupie
    pisano, że się da, więc ktoś pewnie korzystał.