  • 1. Data: 2010-08-08 22:05:05
    Temat: mbank offline USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Przy probie likwidacji mlokaty jednodniowej:
    "Operacja wykonana niepoprawnie
    USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH..."

    WAM

  • 2. Data: 2010-08-09 16:41:59
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2010-08-09 00:05, WAM wrote:
    > Przy probie likwidacji mlokaty jednodniowej:
    > "Operacja wykonana niepoprawnie
    > USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH..."
    >
    > WAM
    Jak zerkniesz na czas wysyłki tej wiadomości (zapewne blisko czasu próby
    zerwania lokaty)...to w miarę stanie się jasne - nie sprawdzałem do
    której godziny w nocy overnighty są blokowane - przed 6 rano już można w
    każdym razie zerwać (zapewne o tym już wiesz).

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2010-08-10 17:13:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 09 Aug 2010 18:41:59 +0200, koala <k...@p...fm> wrote:

    >Jak zerkniesz na czas wysyłki tej wiadomości (zapewne blisko czasu próby
    >zerwania lokaty)...to w miarę stanie się jasne
    Co stanie sie jasne? Ze nie wszystko jest online w mbanku? :) Tak, to
    stalo sie jasne jak probowalem zerwac.

    >- nie sprawdzałem do
    >której godziny w nocy overnighty są blokowane - przed 6 rano już można w
    >każdym razie zerwać (zapewne o tym już wiesz).
    Nie czekalem do 6 :)

    WAM