    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank w nocy ?
    Date: Sat, 8 Mar 2008 15:56:23 -0800 (PST)

    On 9 Mar, 00:29, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > zrobilem sobie w eurokiosku symulacje kredytu w 15 min., nie udzielaja
    > żadnych informacji
    > zanim nie wypelni sie wniosku - interesujace no nie?

    jak w Lukasbanku

    > RRSO to ok. 25% ale kobita zachwalala, ze kredyt jest wyjatkowo okazyjny, a
    > w PKO jest i drozej i gorzej...
    > powiedzialem, ze raczej mnie oferta nie zainteresowala, ale powiedziala, ze
    > jeszcze zadzwoni, aby mnie przekonywac...
    >
    > ciekawe, ze mozna dostac kredyt na calkiem spora kwote bez zaswiadczenia
    > (wystarczy oswiadczenie), ale jak chcialem wypukla kk o limicie 20x nizszym
    > to bez kwitka nie da rady ;-/

    Bez kwitka w BZWBK do 5k i prawdopodobnie w Polbank.
    Citi tez nie chce kwitkow.

    > ps
    > jakie wrazenia odnosnie kk z eurobanku? jakies obowiazkowe oplaty lub
    > ubezpieczenia?

    Krotkie GP - 52 dni.
    Podgladu wtedy nie bylo - podobno w miare, ale opozniony kilka dni
    jesli chodzi o transakcje.

    Wzialem ze wzgledu na najtansza dodatkowa (dla syna) ale byly problemy
    z uaktywnieniem dodatkowej, a w miedzyczasie Citi wydal swoja
    dodatkowa dla mlodego, to podziekowalem za glowna.

    Wrazenia - jedna jedyna transakcja ale na caly limit - przydalo sie,
    oplacilem wczasy zanim BPH przemielilo wniosek o podwyzszenie limitu
    na ich KK.
    Natomiast bardzo negatywnie odebralem rozpatrywanie reklamacji
    zwiazanej z uaktywnieniej KK dodatkowej dla mlodego. Przez chyba
    poltora miesiaca (zanim Citi...) co jakis czas interweniowalem,
    zaczynali cos robic i.....cisza - nieuaktywniowna karta w systemie,
    nawet nie wyslana.