    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank udzielił już pierwszego kredytu
    Date: Sat, 27 Sep 2003 09:53:38 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bl3enc$3f8$1@inews.gazeta.pl...

    > Po wprowadzeniu dostępu przez internet TPiO powinna zmienić się troszkę.

    Jeśli po wprowadzeniu dostępu przez internet dalej będą zakochani we Flashu
    to ja im sukcesu też nie wróżę. Poza tym mnie te kolory i image troszkę
    odpycha... Karta brzydsza niż pierwsza VE Lukasa. Właśnie - czy aż takim
    kosztem jest naniesienie nazwiska emboserem ? Bez nazwiska to ja moge mieć
    ING prepaidową do bankomatów, ale żeby tak masowo zachęcać ludzi do tego,
    żeby podstawowe karty do konta były no-name... Eee, to nie dla mnie...

    Właśnie - obawiam się, że za granicą można mieć z tym problemy... Ale pewien
    nie jestem...

    Ogólnie - jak narazie jestem nastawiony sceptycznie, bardzo sceptycznie...
    Mogli wprowadzić wszystko na raz, a conajmniej internet i telefon na
    starcie. Nie chciałbym być beta-testerem tych produktów.

    :-)
    Kurde, ale tekst mi wyszedł. :-)

    --
    Pozdrawiam,