    From: "amico_pl" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EuroBank jakie wrażenia?
    Date: Tue, 7 Oct 2003 13:06:10 +0200

    Ja poszedlem do Galerii Mokotow w W-wie zeby wybadac i:
    - nie moglem znalezc, a Pani w informacji Galerii zaklinala sie ze takiego
    banku u nich nie ma
    - w koncu sam znalazlem i nie zbyt mi sie spodobalo, a dokladniej

    1. standy wygladaja strasznie cheap, plastik, tak jakby sie zaraz mialy
    przewrocic
    2. obsluga niespecjalnie sie mna zainteresowala
    3. wszystko bardziej robilo wrazenie czasowej promocji niz miejsca gdzie
    chcialbym zostawic pieniadze (bo wziac to czemu nie ;-)

    Domyslam sie, ze to dopiero poczatek, ale to chyba nie moj segment, ja albo
    nie chce widziec banku w ogole (mBank), albo miec cos co przypomina oddzial
    (Citi)

    pozdrowionka,