  • 1. Data: 2002-04-30 07:15:16
    Temat: Elixir 1. i 3. maja?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Czy w te dni będą działały sesje elixiru?
    Muszę dzisiaj zanieść do BPH zlecenie stałe przelania środków do Fortisa, a
    z tamtąd z kolei muszę dokonać przelewu... Chcę się wyrobić w tym tygodniu,
    tylko czy w ten sposób się uda? Bo to że banki będą 1. i 3. zamknięte - to
    wiem. Ale przecież sesjom elixiru do niczego marmury nie są potrzebne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-04-30 07:28:02
    Temat: Re: Elixir 1. i 3. maja?
    Od: <i...@p...onet.pl>

    HeHe. Konkurencyjne banki nie prowadza dzialanosci w dni ustawowo wolne od
    pracy a ktos mialby do tego zmusic monopliste jakim jest KIR. O swieta
    naiwnosci.

  • 3. Data: 2002-04-30 07:37:35
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O swieta naiwnosci.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    :)))))))))))

  • 4. Data: 2002-04-30 09:58:37
    Od: <m...@w...pl>

    > HeHe. Konkurencyjne banki nie prowadza dzialanosci w dni ustawowo wolne od
    > pracy a ktos mialby do tego zmusic monopliste jakim jest KIR. O swieta
    > naiwnosci.
    > Pozdrawiam
    Owszem, dałoby się zmusić KIR do pracy w dni ustawowo wolne od pracy o ile NBP
    dokonywałby w te dni rozrachunki międzybankowe. Przeciez KIR nie dział w
    oderwaniu od SORBNETU, dział jako jeden z jego elementów.

  • 5. Data: 2002-04-30 13:56:09
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 30 Apr 2002 11:58:37 +0200, m...@w...pl napisał(a):
    >Owszem, dałoby się zmusić KIR do pracy w dni ustawowo wolne od pracy o ile NBP
    >dokonywałby w te dni rozrachunki międzybankowe. Przeciez KIR nie dział w
    >oderwaniu od SORBNETU, dział jako jeden z jego elementów.

    OK, dzięki wszystkim za odpowiedź :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki