  • 1. Data: 2002-04-29 22:51:48
    Temat: mBank i zlecenia przyszłe-jak to jest ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    24 kwietnia zdefiniowałem przelew przyszły na
    dzisiaj t.j. 30 kwietnia z emaxa na ekonto i z
    ekonta na zewnątrz, do pko bp i bzwbk. Wg mnie,
    już o godz 00,01 powinien zostać wykonany przelew
    co najmniej z emaxa na ekonto a o 00,41 na stanie
    konta nic sie nie zmieniło.
    Czy może system jest zajęty wykonywaniem innych
    zleceń na ten dzień i ja musze poczekać na swoja
    kolejkę czy też zapomniał ?

    Sark

    p.s. wiem że system jako pierwsze wykonuje
    przelewy wewnętrzne a potem zewnętrzne i pamiętam
    że czytałem o tym na stronie mbanku ale nie moge
    tego znaleźć, może kotoś "pamięta" linka do tego
    tematu ?

  • 2. Data: 2002-04-29 23:21:50
    Temat: Re: mBank i zlecenia przyszłe-jak to jest ?
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

> [...]
    > już o godz 00,01 powinien zostać wykonany przelew
    > co najmniej z emaxa na ekonto a o 00,41 na stanie

    chyba jednak nie o polnocy - ale rano - hmm, w okolicy 1 sesji

  • 3. Data: 2002-04-29 23:25:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w
    wiadomości news:aakkht$kgn$1@news.tpi.pl...

    > chyba jednak nie o polnocy - ale rano - hmm, w
    okolicy 1 sesji

    Hmm, sadziłem ich po bzwbk ale poczekam :-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-30 05:04:47
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że czytałem o tym na stronie mbanku ale nie moge
    > tego znaleźć, może kotoś "pamięta" linka do tego

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=250
    06&t=25006&v=f
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=274
    23&t=27291&v=f
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=187
    28&t=18591&v=f

    Ale nie licz na rozstrzygające odpowiedzi :)
    Tylko testować...

  • 5. Data: 2002-04-30 06:30:06
    Od: "Sark" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w
    wiadomości news:aakkht$kgn$1@news.tpi.pl...

    > chyba jednak nie o polnocy - ale rano - hmm, w
    okolicy 1 sesji

    Masz rację, wszystko zrealizowano, najwyraźniej
    robią to przed pierwszą sesją elixiru

    Sark