  • 11. Data: 2003-04-09 18:35:00
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71ov0$ree$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A dokladnie co bylo rozsadne ???

    Ze pieniadze zostaly zablokowane a nie sciagniete z konta

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-04-09 18:37:01
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ze pieniadze zostaly zablokowane a nie sciagniete z konta

    Zablokowane na moim koncie z powodu bladu podajnika ??
    Dla pana to wystarczajacy powod ??

    Z kim ja tu w ogole rozmawiam ??????????

  • 13. Data: 2003-04-09 18:41:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Zablokowane na moim koncie z powodu bladu podajnika ??
    > Dla pana to wystarczajacy powod ??

    Zablokowane -> skladasz reklamacje -> po przeliczeniu pieniedzy w kasecie
    bankomatu pieniadze winny wrocic na konto

    Powod blokady normalny - problemy techniczne bankomatu. Wszyscy by chcieli
    aby nie bylo awarii...

    > Z kim ja tu w ogole rozmawiam ??????????

    Fakt - nie odzywam sie skoro dla kolegi wyjasnienia nie trafiaja a zlosc
    przeslania wszytsko. Zycze udanych reklamacji.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-04-09 18:43:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zablokowane -> skladasz reklamacje -> po przeliczeniu pieniedzy w kasecie
    > bankomatu pieniadze winny wrocic na konto

    "wrocicc na konto" -> winno byc "odblokowane"

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-04-09 18:43:46
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ze pieniadze zostaly zablokowane a nie sciagniete z konta

    Widze brak reakcji , a wiec drogi kolego informatyku ( bo tak powoli to
    widze )

    WYDANIE PIENIEDZY JEST PODSTAWOWA FUNKCJA BANKOMATU
    JEZELI WYSTEPUJE W NIM BLAD TO POWINIEN SAM SIE WYLACZYC
    I JUZ NIC NIE WYSWIETLAC !!!!! CZY TO JASNE ????

  • 16. Data: 2003-04-09 18:45:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > WYDANIE PIENIEDZY JEST PODSTAWOWA FUNKCJA BANKOMATU
    > JEZELI WYSTEPUJE W NIM BLAD TO POWINIEN SAM SIE WYLACZYC
    > I JUZ NIC NIE WYSWIETLAC !!!!! CZY TO JASNE ????

    Wg jakich teori? BTW - nie krzycz

    EOT skoro nie docieraja podstawowe wyjasnienia

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2003-04-09 18:48:41
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > Zablokowane -> skladasz reklamacje -> po przeliczeniu pieniedzy w kasecie
    > bankomatu pieniadze winny wrocic na konto

    Zostales okradziony->masz dowody -> zlodziej jest wyplacalny->
    Podaj sprawe do sadu->czekaj 2 lata zeby sie dowiedziec ze nic
    nie odzyskasz->powinienesz dostac swoje z powrotem :))))))))))

    jesczcze chyba do konca tego miesiaca tu wytrzymam
    :))))))))))))))))))))))))))))

  • 18. Data: 2003-04-09 18:49:39
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wg jakich teori? BTW - nie krzycz
    >
    > EOT skoro nie docieraja podstawowe wyjasnienia

    A slyszal cos o zdrowym rozsadku ??//

  • 19. Data: 2003-04-09 18:51:21
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wg jakich teori? BTW - nie krzycz
    >
    > EOT skoro nie docieraja podstawowe wyjasnienia

    EOT

    W Polsce jeszcze bardzo dluuugo bedzie bardzo zle
    dzieki takim jak Pan takze , niestety musze to stwierdzic

    Inaczej niz u blizszych i dalszych sasiadow.........

  • 20. Data: 2003-04-09 19:01:24
    Od: "pw" <y...@w...pl>

    > A slyszal cos o zdrowym rozsadku ??//

    Tez bym wolal zeby bankomaty posiadaly zdrowy rozsadek. Za granica takie
    maja??

    ROTFL :)