  • 1. Data: 2002-04-06 10:11:10
    Temat: Dziwne INTELIGO
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Jakieś 2 miesiące temu założyłem sobie konto w tym banku. Na początku było
    OK, kapitalizacja odsetek na koniec miesiąca. Ale po 4 dniach od tej
    kapitalizacji patrzę na saldo a tam znowu dopisane odsetki za 4 dni.... i
    tak już zostało tzn. zamiast na koniec miesiąca to dopisują mi odsetki 4.
    dnia miesiąca.
    Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim w ww. banku ?

    W sumie to mi nie przeszkadza, ale...

    pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-04-06 10:35:37
    Temat: Re: Dziwne INTELIGO
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "JOHNNY" <j...@g...pl> wrote in message news:3caecaac_2@news.vogel.pl...
> [...]
    > dnia miesiąca.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim w ww. banku ?

    Wszystko jest tak, jak powinno byc. Inteligo dopisuje odsetki w tym dniu
    miesiaca, w ktorym zostal zalozony rachunek (w Twoim przypadku 4.)
    Zakladales konto dwa miesiace temu - w lutym, wiec zalapales sie na
    dodatkowa kapitalizacje na koniec lutego, ktora inteligo przeprowadzilo w
    zwiazku z wprowadzeniem podatku od 1. marca.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2002-04-06 12:26:19
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dnia miesiąca.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim w ww. banku ?

    Gdy tam miałem konto tak było. Dopisywali odestki w dniu miesiąca, w którym
    zalożyło się konto.

    Pozdrawiam
    R.Wicik