    From: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwna Porwizja w Lukas BAnku!!!
    Date: Fri, 14 Sep 2007 09:27:18 +0000 (UTC)

    Witam

    Posiadam e-kontopro w Lukasie. W dniu 11.09 pojawiła sie na nim dziwna
    operacja, której do tej pory nie było. Wygląda na wyciągu tak:

    Prowizja KOREKTA BONUS ZA ZAKUPY -1.00 PLN

    Korzystam z karty Visa Electron ale nigdy nie płaciłem za nią żadnej
    prowizji. Co to może byc za korekta? WIem że dużo osób ma konta w Lukasie
    dlatego chciałem pytać co to może być.

    Kobieta na infolinni powiedziała mi że to jest za to że nie zrobiłem kartą
    operacji bezgotówkowych na minimum 300 zł. Ale gdzie jest taki zapis w
    taryfie prowizji i opłat ?

    Pomóżcie nie chodzi mi o kwotę lecz o zasadę!!!