  • Data: 2007-09-15 21:12:29
    Temat: Re: Dziwna Porwizja w Lukas BAnku!!!
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wemif wrote on 2007-09-14 17:14:

    > Lukas tam ma. Co kilka miesiacy tez dostaje 1zl od Lukasa w prezencie,
    > zgodnie z regulaminem powinien byc zwrot oplaty 1zl za costam, ale powinna
    > byc ta oplata pobrana wczesniej, a bywa ze nie pobieraja a zwracaja...
    Ja mam tak jak powinno być, co miesiąc na plus 1 PLN:

    a) 31-08-2007 Bonus 1.00
    b) 31-08-2007 Bonus 1.00
    c) 31-08-2007 Prowizja -1.00

    I tak: - c) to opłata za ekonto-pro (obniżona do 1 PLN bo mam osad >
    5000 PLN);
    b) - to zwrot opłaty c) (bo mam regularne wpływy na konto)
    i wreszcie a) - to bonus za używanie karty i zakupy (nie wypłaty z
    bankomatów) > 300 PLN w miesiącu.

    Pozdrawiam
    Michał M