  • Data: 2007-09-14 11:07:46
    Temat: Re: Dziwna Porwizja w Lukas BAnku!!!
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Posiadam e-kontopro w Lukasie. W dniu 11.09 pojawiła sie na nim dziwna
    > operacja, której do tej pory nie było. Wygląda na wyciągu tak:
    >
    > Prowizja KOREKTA BONUS ZA ZAKUPY -1.00 PLN
    >
    > Korzystam z karty Visa Electron ale nigdy nie płaciłem za nią żadnej
    > prowizji. Co to może byc za korekta? WIem że dużo osób ma konta w Lukasie
    > dlatego chciałem pytać co to może być.
    >
    > Kobieta na infolinni powiedziała mi że to jest za to że nie zrobiłem kartą
    > operacji bezgotówkowych na minimum 300 zł. Ale gdzie jest taki zapis w
    > taryfie prowizji i opłat ?

> [...]
    Wyjaśniaj z infolinią, może reklamacja będzie potrzebna. 1 PLN prowizji
    powinno być pobrane gdy nie ma w miesiącu żadnego przelewu ustawionego za
    pomocą tokena - może to być nawet zlecenie stałe, gdzie token był potrzebny
    przy ustanowieniu go, a nie przy każdej płatności. Jest jeszcze prowizja 1
    PLN gdy nie ma regularnych wpłat na konto w wysokości 2000 PLN/miesięcznie a
    slado na rachunkach i lokatach jest powyżej 5000 PLN.

    Oni dają też bonus za zakupy tą kartą - właśnie 1 PLN, gdy zapłacisz nią w
    sumie 300 PLN w miesiącu. Może Ci policzyli ten bonnus, mimo, że nie
    zapłaciłeś tyle w miesiącu? Poszukaj czy nie ma właśnie 1 PLN na plus gdzieś
    wcześniej.

    Jeżeli nie łapiesz się na żadne z powyższych - to chyba pozostaje reklamacja
    przez infolinię.

    Pozdrawiam
    Michał M