  • 21. Data: 2019-02-18 08:47:55
    Temat: Re: Dzis już można weryfikować PITy!!!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 12:33:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Taa ... jesli podatnik zmienial adres, to moze wyjsc na moje :-)

    Jeśli podatnik zmienił adres i nie zadbał o to aby poinformować o tym US to pretensje
    sam do siebie mieć powinien.

  • 22. Data: 2019-02-18 08:59:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 13:00:38 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Chyba jednak złożę tradycyjnie...

    W niedzielę się zalogowałem bez problemu profilem zaufanym. Zmieniłem z rozliczenia
    pojedynczego na łączny z małżonka, sprawdziłem dane z pitami11(wszystko się ładnie
    zgadzało) i wysłałem Pita. Dzisiaj widzę już jest wygenerowane UPO.
    Całkiem fajnie to wszystko wyglądało i działało.
    Zobaczymy jak długo będę czekał na zwrot nadpłaty

  • 23. Data: 2019-02-18 09:09:53
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    > Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się

    W niedzielę wieczorem rozliczałem moją mamę, przez pesel i przychody.
    Zero problemów. Dopisałem ulgi, wysłałem, po minucie było UPO.

    W swoje rozliczenie wszedłem przez profil zaufany bo i tak jeszcze nie
    mam swojego egzemplarza PIT za 2018, więc nie znałem przychodu. Ale nie
    rozliczałem się jeszcze, mam czas. Nie zaszkodzi sprawdzić jak zobaczę
    PIT z roboty.

  • 24. Data: 2019-02-18 14:59:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 08:01:33 -0800 (PST), mmk napisał(a):

    > Sprawdźcie, czy system przeniósł kwoty kosztów uzyskania przychodów wykazanych
    przez płatników w poz. 61 PIT-11. Chodzi o 50-proc. koszty uzyskania przychodów na
    podstawie art. 22 ust. 9 pkt 1-3 z tytułu praw autorskich i innych praw, o których
    mowa w art. 18 ustawy. W moim przypadku w PIT-37 te koszty nie zostały wykazane
    (podstawiło się 0). Gdybym nie zauważył i zaakceptował bez poprawki przygotowane
    rozliczenie, zapłaciłbym wyższy podatek.

    U mnie jest podobnie. Do maja włącznie pracodawca przy wypłacie uwzględniał
    50% kosztów uzyskania przychodu, a potem - na skutek dobrych zmian -
    przestał, choć się należały. Dostałem załącznik do PIT-11, którego
    skarbówka nie uwzględniła i trzeba korygować takie sprawy ręcznie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-02-18 15:00:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 23:59:45 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Zobaczymy jak długo będę czekał na zwrot nadpłaty

    Powiadają, że maksymalnie 45 dni, a jak wyjdzie, to się okaże.

  • 26. Data: 2019-02-18 15:02:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 09:09:53 +0100, wiatrak napisał(a):

    > W niedzielę wieczorem rozliczałem moją mamę, przez pesel i przychody.
    > Zero problemów. Dopisałem ulgi, wysłałem, po minucie było UPO.

    Swojego zeznania jeszcze nie zatwierdziłem.
    Czy jeśli się to zrobi, pojawia się gdzieś PIT-37 w wersji do wydruku?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2019-02-18 15:12:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Swojego zeznania jeszcze nie zatwierdziłem.
    > Czy jeśli się to zrobi, pojawia się gdzieś PIT-37 w wersji do wydruku?

    Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.
    KJ

    Likewise, the national appetizer, brine-cured herring with raw onions,
    wins few friends, Germans excepted.
    -- Darwin Porter "Scandinavia On $50 A Day"

  • 28. Data: 2019-02-18 15:21:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 15:12:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.

    To chyba przestawię się z e-Deklaracji, żeby iść z duchem czasu.

  • 29. Data: 2019-02-18 15:24:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 15:14:06 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.

    Chyba sobie w tym roku ten xml wydrukuję, a co, to jest dla Prawdziwych Programistów
    (niech żyje FORTRAN - kolega mnie jakiś czas temu poprosił o napisanie programu
    realizującego jakiś tam algorytm do grafów - jakby to miał to byłby zwolniony z
    egzaminu - więc nie można było tego zrobić inaczej niż w FORTRANIE 77 - przy okazji
    wyszło, że programy należy porządnie pisać, bo jak zacząłem od deklaracji tablic, to
    mój komputerek z 48MB RAM zaczął swapem mielić - okazało się, że właśnie ok. 48MB
    zadeklarowałem - więc ładnie zoptymalizowałem - a że kolega nie mówił, że były jakieś
    problemy, to widać, że wykładowca to łyknął, choć ciekawy jestem jego miny - ale może
    przesadzam, mógł to po prostu cisnąć w szpargały i tyle).

  • 30. Data: 2019-02-18 22:12:42

    Teraz już nie mogę się zalogować wcale.
    Sprawdzałem na różnych przeglądarkach i dwóch różnych komputerach
    Wina raczej nie po mojej stronie bo działało.

    Zawsze można zgonić na aktualizacje systemu w10 i w8.1.

    Wszak nie bezpodstawnie ;-)