  • 1. Data: 2019-02-09 10:41:49
    Temat: Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
    Od: " n" <...@...e>

    No q...a mać bieganie do telefonu przy płatności za 2,60 zł sobie wymyślili :-((
    Jak wyglada mozliwość rezygnacji z 3D-Secure w poszczególnych bankach? Lub choćby
    ustawienie limitu?
    Ginie nam telefon lub wyładowuje się i z 3D-Secure jesteśmy ugotowani na twardo :-((

  • 2. Data: 2019-02-09 12:31:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie da się zrezygnować. Nie ma też limitów.
    Jedyna możliwość to bank, który tego jeszcze nie ma.
    Jedyny mi znany to bgż bnp paribas - debetówka do konta optymalnego (konto i karta
    darmowe) i kredytówka standard - tą można dostać z limitem do 4k na oświadczenie w
    "punkcie" w "galerii handlowej", i to od ręki wydają, więc możesz iść jeszcze dziś i
    od razu płacić - bezpłatna na rok.
    Myślę, że w ciągu roku i tak wprowadzą 3DS.

  • 3. Data: 2019-02-09 15:31:35
    Temat: Re: Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
    Od: " n" <...@...e>

    Czy to ta sama, za którą za zakupy w Carrefour jest 10% zniżki?

    -----

  • 4. Data: 2019-02-09 19:47:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, nie wiem, czy jest takie promo (coś w tym stylu chyba kiedyś było, może teraz
    nowa edycja, ale ZTCP to wcale nie było tak łatwo o te 10%), ale m.in. "KK carrefour"
    oraz "KK OBI" to też jest bgż bnpp.
    Oprócz tego są jeszcze "punkty" banku na tzw. "wyspach" w tzw. "galeriach handlowych"
    (na stronie banku trzeba poszukać właśnie "punktów", w przeciwieństwie do oddziałów,
    tam promo bezpłatności rocznej nie ma).
    Ale nie wszędzie są takie same warunki. OIDP "punkty" i carrefour mają tą roczną
    darmowość, ale OBI nie ma.
    KK carrefour można oczywiście wyrobić tylko w "centrum finansowym carrefour" czy
    jakoś tak - i trzeba szukać na stronie carrefour.
    Ja brałem w "punkcie" z promo z walizką, choć zamiast walizki wziąłem hulajnogę.
    Jeśliś z DC to mogę polecić panią Agnieszkę, obecnie na "wyspie" w KEN Center, przy
    leclercu na skrzyżowaniu KEN i Ciszewskiego.

  • 5. Data: 2019-02-10 22:00:05
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 10:41, n pisze:
> [...]
    ustawienie limitu?
    > Ginie nam telefon lub wyładowuje się i z 3D-Secure jesteśmy ugotowani na twardo
    :-((

    Celem jest chyba zniechęcanie do używania kart na rzecz innych (być może
    tańszych dla banków metod płatności), inaczej wprowadziliby jakieś
    mechanizmy oceny ryzyka i nie męczyliby klientów przy każdej płatności.

  • 6. Data: 2019-02-15 16:55:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-02-10 22:00, MarcinF pisze:

    > Celem jest chyba zniechęcanie do używania kart na rzecz innych (być może
    > tańszych dla banków metod płatności), inaczej wprowadziliby jakieś
    > mechanizmy oceny ryzyka i nie męczyliby klientów przy każdej płatności.

    Na szczęście działa jedynie w punktach handlowych, które mają
    zainstalowane moduły kontroli 3D-Secure między bankiem a wystawcą karty.
    Plus - nie męczy SMS-ami do zatwierdzenia transakcji za 2,60. Minus - w
    takim sklepie mogą nas orżnąć na większą kasę z karty (np. AliExpress
    albo Amazon, gdy ktoś się dorwie do naszej karty). Najlepiej dodatkowo
    ustawić sobie limity transakcji w banku dla każdego kanału płatności.
    Wtedy bank odrzuci prośbę o obciążenie rachunku, gdy kwota będzie
    większa, niż założony limit. Dobre dla e-zakupów. Sam się tak kiedyś
    naciąłem, gdy zapomniałem o limicie i zastanawiałem się dlaczego nie
    przechodzi transakcja w e-sklepie. Za każdym razem wyskakiwał błąd w
    serwisie transakcyjnym.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/