  • 1. Data: 2019-02-15 02:25:54
    Temat: Dzis już można weryfikować PITy!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dziś już można weryfikować roczne PITy!!!

    https://www.podatki.gov.pl/pit/twoj-e-pit/

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-02-15 08:40:15
    Temat: Re: Dzis już można weryfikować PITy!!!
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Dziś już można weryfikować roczne PITy!!!

    Fajne:
    + logowanie Profilem
    + można od razu wpisać ulgi itp.
    + webaplikacja, czyli działa na linuksie, czyli już nie muszę szukać
    windy z prawem do instalowania tego plugina do Readera...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2019-02-15 09:26:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dziś już można weryfikować roczne PITy!!!
    > https://www.podatki.gov.pl/pit/twoj-e-pit/

    To jak obstawiacie - serwery sie zatkaja, czy Polacy leniwi, zatkaja
    sie 30 kwietnia ... albo nawet to nie, bo im sie nie bedzie chcialo, a
    potem urzad bedzie scigal o zlotowke :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-02-15 09:51:57
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.02.2019 Alf/red/ <a...@u...waw.pl> napisał/a:

> [...]
    > + webaplikacja, czyli działa na linuksie, czyli już nie muszę szukać
    > windy z prawem do instalowania tego plugina do Readera...

    Dokładnie, w dodatku aplikacja przejrzysta i dość intuicyjna.

    Mogliby sukcesywnie dodawać pozostałe zeznania (choćby
    PIT-28, który musiałem wypełniać w eDeklaracjach Desktop,
    na prehistorycznej linuksowej wersji Adobe Air).
    I przenieść w to jedno miejsce już istniejące webowe
    kreatory zeznań, jak np. SD-Z2.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2019-02-15 09:52:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 09:28:19 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > To jak obstawiacie - serwery sie zatkaja, czy Polacy leniwi, zatkaja
    > sie 30 kwietnia ... albo nawet to nie, bo im sie nie bedzie chcialo, a
    > potem urzad bedzie scigal o zlotowke :-)
    Doczytaj jak to będzie z tym 30kwietnia i nie pisz więcej bzdur

  • 6. Data: 2019-02-15 11:44:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 02:25:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Dziś już można weryfikować roczne PITy!!!

    Tylko trzeba się jeszcze zalogować.
    Strona logowania otwiera się ~3 minuty.

    - profil zaufany:
    Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się
    ponownie później.

    -przez PESEL i przychody:
    Błąd uwierzytelnienia.
    [Details: One or more errors occurred.]

    Trzy razy sprawdzałem i wpisałem dobrze.
    Wyszło jak zawsze w państwie z tektury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-02-15 12:31:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Doczytaj jak to będzie z tym 30kwietnia i nie pisz więcej bzdur

    "Jeśli podatnik nie zaloguje się na Portalu Podatkowym do 30 kwietnia
    wówczas przygotowane w ramach usługi Twój e-PIT zeznanie zostanie
    automatycznie uznane za złożone. W przypadku dopłaty podatku urząd
    skarbowy w terminie do 31 maja powiadomi podatnika o konieczności
    dopłaty podatku. Od momentu otrzymania tej informacji podatnik ma 7
    dni na dokonanie zapłaty. "

    Taa ... jesli podatnik zmienial adres, to moze wyjsc na moje :-)

    A jesli podatnik ma doplacic ... to lepiej sie nie logowac i nie
    sprawdzac, zawsze to darmowy miesiac :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-02-15 13:00:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Feb 2019 11:44:03 +0100, w
    <1i6hmycb6ou2j.ckwt1py858du$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

> [...]
    > Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    > Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się

    Chyba jednak złożę tradycyjnie...

    Wystarczy, że ostatnio pisałem pismo do US.
    Zanim udało się znaleźć urząd (tak działa ich wyszukiwarka), to napisałbym
    ręcznie (a na pocztę przy okazji).

  • 9. Data: 2019-02-15 13:07:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 13:00:37 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Chyba jednak złożę tradycyjnie...

    Mam już wypełniony PIT przez e-Deklaracje, ale jestem ciekaw co tam
    nawypisywali. Może w przyszłym tygodniu "się odetka".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2019-02-15 15:28:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Feb 2019 09:26:54 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jak obstawiacie - serwery sie zatkaja,
    Zatykaja sie na bieżąco :)
    https://epit.podatki.gov.pl/
    502 - Web server received an invalid response while acting as a
    gateway or proxy server.
    There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be
    displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy)
    contacted the upstream content server, it received an invalid response
    from the content server.

    >czy Polacy leniwi, zatkaja
    >sie 30 kwietnia ... albo nawet to nie, bo im sie nie bedzie chcialo, a
    >potem urzad bedzie scigal o zlotowke :-)
    PIT nie zatwierdzony ręcznie zatwierdzi się automatycznie 30.04/01.05.
    I wtedy się serwery wywalą :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?