  • 11. Data: 2019-02-15 17:00:24
    Temat: Re: Dzis już można weryfikować PITy!!!
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-02-15 13:07, Olin pisze:

    > Mam już wypełniony PIT przez e-Deklaracje, ale jestem ciekaw co tam
    > nawypisywali. Może w przyszłym tygodniu "się odetka".

    Ja tam poczekam sobie spokojnie do marca. Wiedziałem, że ludzie się
    rzucą na ten system, gdy tylko w mediach ogłoszą, że już można sprawdzić
    swój PIT i zatwierdzić go do wysłania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2019-02-15 17:08:43
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-02-15 o 11:44, Olin pisze:

    > Tylko trzeba się jeszcze zalogować.
    > Strona logowania otwiera się ~3 minuty.
    >
    > Trzy razy sprawdzałem i wpisałem dobrze.
    > Wyszło jak zawsze w państwie z tektury.

    Zaliczyli dziś klasycznego DOS-a ... LOL
    Ale koło południa udało mi się wysłać korektę PIT-11
    i nawet uzyskać UPO ;)

    Pozdro

  • 13. Data: 2019-02-15 17:14:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-15, Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Dokładnie, w dodatku aplikacja przejrzysta i dość intuicyjna.
    >
    > Mogliby sukcesywnie dodawać pozostałe zeznania (choćby
    > PIT-28, który musiałem wypełniać w eDeklaracjach Desktop,
    > na prehistorycznej linuksowej wersji Adobe Air).

    Zdaje się, że mają takie plany (dodawania deklaracji) na kolejne
    lata.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2019-02-15 23:56:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Alf/red/ pisze tak:

> [...]
    > + webaplikacja, czyli działa na linuksie, czyli już nie muszę szukać
    > windy z prawem do instalowania tego plugina do Readera...

    - unsupported browser. Zainstaluj Firefox 63+ :(

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 15. Data: 2019-02-16 09:46:33
    Od: gosc <t...@z...com>

    PiteR wrote:
    > - unsupported browser. Zainstaluj Firefox 63+ :(

    general.useragent.override;Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64;
    rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0

  • 16. Data: 2019-02-17 10:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 17:08:43 +0100, Waldek napisał(a):

    > Zaliczyli dziś klasycznego DOS-a ... LOL
    > Ale koło południa udało mi się wysłać korektę PIT-11
    > i nawet uzyskać UPO ;)

    Hm, to jak to dziala ?

    Pracowca wysyla PIT11, pracownik sprawdza i akceptuje swoj PIT37,
    pracodawca koryguje PIT-11 ...

    J.

  • 17. Data: 2019-02-17 17:01:33
    Od: mmk <m...@g...com>

    Sprawdźcie, czy system przeniósł kwoty kosztów uzyskania przychodów wykazanych przez
    płatników w poz. 61 PIT-11. Chodzi o 50-proc. koszty uzyskania przychodów na
    podstawie art. 22 ust. 9 pkt 1-3 z tytułu praw autorskich i innych praw, o których
    mowa w art. 18 ustawy. W moim przypadku w PIT-37 te koszty nie zostały wykazane
    (podstawiło się 0). Gdybym nie zauważył i zaakceptował bez poprawki przygotowane
    rozliczenie, zapłaciłbym wyższy podatek.

  • 18. Data: 2019-02-17 19:14:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-17 o 17:01, mmk pisze:
> [...]
    (podstawiło się 0). Gdybym nie zauważył i zaakceptował bez poprawki przygotowane
    rozliczenie, zapłaciłbym wyższy podatek.

    Chciałbym to sprawdzić ale:

    " Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    Zaloguj się ponownie aby wyświetlić swój PIT
    Jeśli błąd się będzie powtarzać sprawdź czy masz włączone pliki cookies
    w swojej przeglądarce lub zgłoś ten problem"

    Co ciekawe do PITa żony zalogowałem się bezproblemowo

    Ech ci programiści...

    PS. Być może to przez to że mam dwóch pracodawców ;-)

  • 19. Data: 2019-02-17 23:26:06
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-17 o 10:07, J.F. pisze:

    > Hm, to jak to dziala ?
    >
    > Pracowca wysyla PIT11, pracownik sprawdza i akceptuje swoj PIT37,
    > pracodawca koryguje PIT-11 ...

    Korekta była z innego powodu, PIT-11
    zostały wydane ludkom wcześniej
    więc mogli wyłapać błędy (niekwotowe)