  • 1. Data: 2019-02-13 22:57:38
    Temat: SkyCash
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Coś się pozmieniało ?
    -bo płaciłem dziś za MobiParking i wypluło komunikat
    że trzeba jakieś dodatkowe dane podać o użytkowniku
    do któregoś tam lutego - pesel, adres, nr DO
    i autoryzować przelewem - albo kiszka będzie...

  • 2. Data: 2019-02-14 05:48:23
    Temat: Re: SkyCash
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > że trzeba jakieś dodatkowe dane podać o użytkowniku
    > do któregoś tam lutego - pesel, adres, nr DO
    > i autoryzować przelewem - albo kiszka będzie...

    Ustawa o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu, czy jak się to tam
    nazywa.
    nawiasem mówiąc, SkyCash twierdzi, że w grudniu wysylali powiadomienia,
    ale ja nic nie dostałem.
    KJ

    I'm mentally OVERDRAWN! What's that SIGNPOST up ahead? Where's ROD
    STERLING when you really need him?

  • 3. Data: 2019-02-15 03:03:49
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-14 o 05:48, Kamil Jońca pisze:

    > Ustawa o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu, czy jak się to tam
    > nazywa.
    > nawiasem mówiąc, SkyCash twierdzi, że w grudniu wysylali powiadomienia,
    > ale ja nic nie dostałem.

    Też nic nie dostałem, doczytałem już - aktywowałem
    Czasem się przydaje - ostatnio kupowałem bilet siedząc już w IC
    Nawet nie zdążyłbym dobiec do kas - gdybym nawet chciał
    - miałem minute na przesiadke

  • 4. Data: 2019-02-17 08:38:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    Do zakupu biletu to chyba nie trzeba się weryfikować. weryfikacja konieczna jest jak
    chcesz korzystac z salda, czyli np. wszystkie oplaty parkingowe, oplaty rachunkow,
    perzelewy itp.

    MK

  • 5. Data: 2019-02-17 08:46:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Do zakupu biletu to chyba nie trzeba się weryfikować. weryfikacja konieczna jest
    jak chcesz korzystac z salda, czyli np. wszystkie oplaty parkingowe, oplaty
    rachunkow, perzelewy itp.

    Jeśli dobrze zrozumiałem: jeśli chcesz korzystać z salda (bilety też) -
    to trzeba się zweryfikować.
    Jeśli podepniesz kartę i z niej bezpośrednio będą pobierane pieniądze -
    nie.

    Tyle, że ja nie chcę mieć ichniej apki na telefonie więc karty nie
    podepnę ...
    KJ

    "Be there. Aloha."
    -- Steve McGarret, _Hawaii Five-Oh_