    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Date: Wed, 27 Feb 2019 23:07:56 +0100

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Nie słyszałem jeszcze o "gospodarczym" wykorzystaniu "fake-czytników w
    > autobusach". Pokazali to tylko w kontrolowanych warunkach na
    > konferencji, że się da. Tyle że realizacja jest - jak na razie -
    > nieopłacalna - problem ze zgraniem "piknięcia" z realną transakcją, w
    > której okienko czasowe na piknięcie to sekundy,

    Nawet gdyby tak było (a nie jest - masz sekundy na zapłatę w sklepie?),
    to nie byłoby to wielkim problemem.
    Większym problemem mogłoby być nałożenie ściślejszych wymagań czasowych
    na same operacje z kartą - no ale to wymagałoby wymiany sprzętu i przede
    wszystkim kart.

    > brak realnej
    > możliwości użycia słupa jako akceptanta, bo nie jest to podmiot
    > dowolny i anonimowy, w dodatku fraud często ujawni się zanim dojdzie
    > do wypłaty środków.

    Nikt niczego podobnego raczej nie proponuje. Jakbyś chciał użyć takiego
    słupa, to wystarczy po prostu "nastukać" transakcji z klawiatury.
    --
    Krzysztof Hałasa