  • 1. Data: 2008-05-07 16:46:02
    Temat: Dwie KK w jedna z dosc wysokim limitem bez formalnosci
    Od: Solos <U...@p...pl>

    Witam,

    mam dwie karty kredytowe - limity 11k i 7k. Chcialbym je skonsolidowac.
    Czy jest jakis bank, do ktorego moglbym te karty przeniesc i ktory to
    bank wydalby mi swoja kk bez zadnych formalnosci typu zaswiadczenie o
    dochodach/zatrudnieniu itd., tylko na podstawie wyciagow z tych kart?
    Dodatkowe wymagania - wydanie karty bez oplaty i wydanie do niej karty
    dodatkowej tez bez oplaty, podglad przez internet.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2008-05-07 17:17:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Solos napisał(a):
> [...]
    > Dodatkowe wymagania - wydanie karty bez oplaty i wydanie do niej karty
    > dodatkowej tez bez oplaty, podglad przez internet.

    Millenium.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-05-07 19:20:07
    Od: Solos <U...@p...pl>

    Mithos wrote:
    > Millenium.

    A jakas alternatywa? W Millenium nie podoba mi sie pobieranie 3%
    prowizji za platnosci w walucie innej niz PLN i jednak dosc duzo trzeba
    wydac rocznie zeby karta byla darmo. Niby tyle wydaje, ale
    niebezpiecznie blisko jest granica :)

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 4. Data: 2008-05-07 19:30:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Solos napisał(a):
> [...]
    > prowizji za platnosci w walucie innej niz PLN i jednak dosc duzo trzeba
    > wydac rocznie zeby karta byla darmo. Niby tyle wydaje, ale

    Jesli zlozysz w Millenium rezygnacje z karty to zwalniaja za kolejny rok
    z oplaty za karte.

    Innej opcji przy takich limitach i braku formalnosci nie ma. Ode mnie
    wiekszosc bankow chciala zaswiadczenia o zarobkach (przenosilem podobne
    limity podobne bo bylo to 12k +7k).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-07 19:33:20
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Solos" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:482200ea$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > za platnosci w walucie innej niz PLN i jednak dosc duzo trzeba wydac
    > rocznie zeby karta byla darmo. Niby tyle wydaje, ale niebezpiecznie blisko

    ING. Mniej trzeba wydać i nie ma tej prowizji. Jest za to zamknięta lista
    banków, których karty można przenosić.

    marekz

  • 6. Data: 2008-05-07 19:38:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > ING. Mniej trzeba wydać i nie ma tej prowizji. Jest za to zamknięta
    > lista banków, których karty można przenosić.

    No i nie da sie bez formalnosci. Przynajmniej mi sie nie udalo.

    Poza tym odradzam ING, bo tam nie dosyc ze nie potrafia poprawnie
    otworzyc karty (nie potrafia nawet poprawnie spisac danych z wniosku i
    dowodu i w umowie robia bledy) to nawet nie potrafia jej skutecznie
    zamknac pomimo, ze czynnosci tej dokonywalem w oddziale. O jakosci
    podgladu online sie nie wypowiadam, bo jest on po prostu tragiczny.
    Pisalem tez kiedys o tym, ze splate karty ksieguja iles tam dni (tak
    wiec zrobienie przelewu dzien wczesniej moze sie okazac czynnoscia
    spozniona), ze karta jest aktywne w iles tam dni od momentu aktywacji
    (jak dla mnie ewenement, w kazdym innym banku gdzie mialem/mam KK moglem
    karta placic w chwile od aktywacji, a w ING musialem czekac ZTCP 2 dni)
    itp. itd. PRLowski bank z PRLowskimi procedurami i taka tez jakoscia
    obslugi.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-07 19:43:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Po tej tyradzie chyba pójdę tam sobie przenieść jakąś czwartą kartę, na
    > Pomarańczową. :-)

    Mojemu znajomemu ING przyslal kiedys pomaranczowa KK z limitem 100 PLN
    (sto PLN), dlatego ze nie chcial przyniesc zaswiadczenia o zarobkach
    (wplywy na konto ok 5k miesiecznie). To tyle co ja mam do powiedzenia na
    temat ichniejszej pomaranczowej KK :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-05-07 19:46:17
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

  • 9. Data: 2008-05-07 19:47:49
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Innej opcji przy takich limitach i braku formalnosci nie ma. Ode mnie
    > wiekszosc bankow chciala zaswiadczenia o zarobkach (przenosilem podobne
    > limity podobne bo bylo to 12k +7k).

    No więc nie opowiadaj takich historii, bo ja do ING przenosiłem ponad 70k.
    Bez formalności typu zaświadczenia.

    marekz

  • 10. Data: 2008-05-07 19:48:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Ja bym brał. Taki ewenement nadawałby się do Faktu albo do case study do
    > pracy licencjackiej jakiejś. :-)

    On karte ZTCP potargal :) Oczywiscie ING sprytnie najpierw wysyla karte,
    a pozniej dopiero idzie sie podpisac umowe. Ciekawe kiedy wpisuja do BIK
    ? W momencie zlozenia wniosku ? :)

    --
    Mithos