  • 1. Data: 2008-05-06 20:25:52
    Temat: Karta Kredytowa w Argentynie
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Mam pytanie - jaką kartę kredytową najlepiej płacić w Argentynie: Visa czy
    MC, którego banku: Multi, Citi, BZWBK, Millenium, Raiffi (MC), ToyotaBank?
    Ktoś robił może testy przeliczników? Jak z wypłatami gotówki z bankomatów
    ?(oczywiście debetowymi - mBank, Multi)?

    Marcin

  • 2. Data: 2008-05-06 21:52:02
    Temat: Re: Karta Kredytowa w Argentynie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> writes:

    > Mam pytanie - jaką kartę kredytową najlepiej płacić w Argentynie: Visa czy
    > MC,

    Obie sa powszechnie akceptowane. Aczkolwiek czasem placenie gotowka
    moze byc tansze, moga chciec dodatkowej oplaty.

    > którego banku: Multi, Citi, BZWBK, Millenium, Raiffi (MC),
    > ToyotaBank?

    To chyba kwestia glownie marzy/"widelek" kursowych banku?

    > Jak z wypłatami gotówki z bankomatów
    > ?(oczywiście debetowymi - mBank, Multi)?

    Normalnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2008-05-06 22:02:45
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fvqesg$5qc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ktoś robił może testy przeliczników? Jak z wypłatami gotówki z bankomatów
    > ?(oczywiście debetowymi - mBank, Multi)?

    Nie byłem tam nigdy, ale ze względów kursowo-prowizyjnych wykluczyłbym karty
    Citi oraz BZWBK i Mille. MC Rajfi wydaje się dobrym rozwiązaniem, co do
    Multi i Toyoty nie wiem.

    Polbank oraz ING jeszcze byłyby dobre na pewno.

    marekz

  • 4. Data: 2008-05-07 08:05:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 May 2008 00:02:45 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Nie byłem tam nigdy, ale ze względów kursowo-prowizyjnych wykluczyłbym
    > karty Citi oraz BZWBK i Mille. MC Rajfi wydaje się dobrym rozwiązaniem,
    > co do Multi i Toyoty nie wiem.

    Citi to fakt odpada na starcie. O Mille to nic nie wiem, bo nigdy nie
    miałem. MC Rajfi? Śmiem wątpić. Co z tego, że nie biorą nic za
    przewalutownia, jak kursem euro nadrabiają, u nich dzisiaj to 3,5536 a np
    mbank/multi 3.4990 i wspomniany BZWBK 3,5236 - czyli gorzej niż w mbank/
    multi i podobnie jak w BZWBK (oczywiście mam już na myśli razem z opłatą
    za przewalutownie).

    > Polbank oraz ING jeszcze byłyby dobre na pewno.

    Tutaj się zgadzam. I dodam jeszcze Nordea.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-05-08 19:51:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fvqesg$5qc$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanie - jaką kartę kredytową najlepiej płacić w Argentynie: Visa czy

    Tam, to najlepiej taka, gdzie najpierw sie dluuuugo splaca raty, a na koncu
    kupuje PRODUKT :)

    Pozdrawiam
    SDD