  • 11. Data: 2008-05-07 19:49:55
    Temat: Re: Dwie KK w jedna z dosc wysokim limitem bez formalnosci
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > No więc nie opowiadaj takich historii, bo ja do ING przenosiłem ponad
    > 70k. Bez formalności typu zaświadczenia.

    Opisuje co mnie tam spotkalo. Raiffeisen tez mi odmowil swojego czasu
    przeniesienia do nich karty, pomimo ze twierdziles, iz jest to niemozliwe :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-05-07 19:51:50
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Mojemu znajomemu ING przyslal kiedys pomaranczowa KK z limitem 100 PLN
    > (sto PLN), dlatego ze nie chcial przyniesc zaswiadczenia o zarobkach
    > (wplywy na konto ok 5k miesiecznie). To tyle co ja mam do powiedzenia na
    > temat ichniejszej pomaranczowej KK :)

    Ja bym brał. Taki ewenement nadawałby się do Faktu albo do case study do
    pracy licencjackiej jakiejś. :-)

    marekz

  • 13. Data: 2008-05-07 19:54:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Zmienia się chyba podejście banków, "przenoszenie kart" trafiło pod
    > strzechy. Mnie też Rajfi odmówił za szóstym razem, niedługo po Tobie.

    No wiec nie wiem czemu sie dziwisz mojej przygodzie z ING. Przeciez
    sobie tego nie wymyslilem.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-05-07 19:59:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

  • 15. Data: 2008-05-07 20:00:06
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > On karte ZTCP potargal :) Oczywiscie ING sprytnie najpierw wysyla karte, a
    > pozniej dopiero idzie sie podpisac umowe. Ciekawe kiedy wpisuja do BIK ? W
    > momencie zlozenia wniosku ? :)

    Limit kredytowy 100,00 zł wpisany w BIK tez byłby swojego rodzaju przebojem.

    marekz

  • 16. Data: 2008-05-07 20:05:06
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > No wiec nie wiem czemu sie dziwisz mojej przygodzie z ING. Przeciez sobie
    > tego nie wymyslilem.

    Nie dziwię się, tylko niepotrzebnie to uogólniasz stwierdzeniami typu "nie
    ma innej opcji niż Mille". :]

    marekz

  • 17. Data: 2008-05-07 20:35:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-05-07 21:20, Solos stwierdził, że:

    > A jakas alternatywa?

    BPH

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 18. Data: 2008-05-07 22:50:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 May 2008 19:17:50 +0200, Mithos napisał(a):

    > Millenium.

    Nie da się z dwóch kk jednej zrobić - przynajmniej u mnie w mieście mi
    tak w Millenium Pani powiedziała.

    Xenocide

  • 19. Data: 2008-05-07 22:55:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 May 2008 18:46:02 +0200, Solos napisał(a):

> [...]
    > Dodatkowe wymagania - wydanie karty bez oplaty i wydanie do niej karty
    > dodatkowej tez bez oplaty, podglad przez internet.

    ING i Rajfi (z doświadczenia). Z tego co słyszałem w Mille to nie da się
    2>1. W Multi kiedyś się dało, ale teraz już nie, więc pewnie w mbanku
    analogicznie. Co do reszty to nie wiem.

    Xenocide

  • 20. Data: 2008-05-08 04:09:16
    Od: Solos <U...@p...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:
    > ING i Rajfi (z doświadczenia). Z tego co słyszałem w Mille to nie da się
    > 2>1. W Multi kiedyś się dało, ale teraz już nie, więc pewnie w mbanku
    > analogicznie. Co do reszty to nie wiem.

    W Rajfim na stronie www widze, ze dzienny limit transakcji dla Visy Gold
    to 10.000zl. Da sie go zmienic pozniej na wyzszy? Jak nie, to
    beznadziejna ta karta jak na Golda. Mi wlasnie zalezy na duzych platnosc
    iach, ktore czasami popelniam. Jakbym chcial tylko male platnosci, to
    sobie moge miec kilka kart z niskimi limitami.

    Pozdrawiam,
    Solos