  • 1. Data: 2006-08-03 12:55:38
    Temat: Pkobp - ile % za debet?
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Witam,

    Slepy chyba jestem, albo tych informacji nie ma na stronach...

    Ile wynosi oprocentowanie debetu w superkoncie? I czy sa jakies
    dodatkowe oplaty za wejscie w dozwolony debet?

  • 2. Data: 2006-08-03 18:27:03
    Temat: Re: Pkobp - ile % za debet?
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Slepy chyba jestem, albo tych informacji nie ma na stronach...

    Rzeczywiście, jesteś ślepy:
    http://tinyurl.com/e8wda

  • 3. Data: 2006-08-03 20:46:28
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-08-03, zycie_po_zyciu <z...@g...pl> wrote:

    > Rzeczywiście, jesteś ślepy:
    > http://tinyurl.com/e8wda

    Dzieki, nie dogrzebalem sie tam, a z 10 minut sie staralem ta informacje
    znalesc.

    19.90% rocznie - sporo...

  • 4. Data: 2006-08-03 20:52:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
    > 19.90% rocznie - sporo...

    Bo nie korzystasz z debety tylko kredfytu odnawialnego - tam masz 11,50%

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-08-03 21:38:54
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-08-03, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Bo nie korzystasz z debety tylko kredfytu odnawialnego - tam masz 11,50%

    Ale za przyznanie KO trzeba placic chyba 1 czy 2% rocznie. Zalozmy
    ze wezmiesz KO na 10 tys, i jest to 1% to rocznie zaplacisz 100 pln.
    A za te 100 pln to mozesz zrobic debet na kwote 183417 pln na jeden
    dzien czy 10 tys na 18 dni zakladajac ze oprocentowanie KO bylo by
    zerowe.
    Jesli debet ma byc okazjonalny - to nie oplaca sie brac KO.

  • 6. Data: 2006-08-03 21:48:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zerowe.
    > Jesli debet ma byc okazjonalny - to nie oplaca sie brac KO.

    No tak, ale ty sobie tak teoretycznie liczysz. Bo praktycznie to maksymalny
    debet to 1 krotnosc dochodu. Kredyt natomiast 6 krotnosc. Przyznanie to 0,5%
    kwoty, minimum 30 zl za przyznanie kredytu