    From: SebCz <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Druczek ?
    Date: Sat, 24 Jan 2004 12:11:54 +0100

    Tu podepnę :)

    Czy na stronach mBanku w widocznym miejscu już umiescili druczek: Zamknij
    konto ?
    Po chyba się teraz będzie mocno przydawał ;))
    A na serio - z mBanku korzystam bardzo sporadycznie, jestem dla nich
    'planktonem', do tej pory nie zamykałem, bo 'jeść nie wołało', ale teraz
    wiadomo, że idzie ku bardziej płatnemu, może wprowadzą za samo posiadanie?
    Nie używane - zamykamy. Ktoś to przerabiał w mbanku? Jakiś standardowy
    druk, jaką mają szybkość (swoją zwykłą, czyli 'Poczta dostarcza do nas w
    ciągu miesiąca', czy moze szybciej? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia